x تبلیغات
دیزاینستان

مشاوره راه اندازی فست فود

 راه اندازي فست فود

اگر در فكر راه اندازي فست فود خوب و عالي هستيد مي بايست حتما با يك مشاوره را اندازي فست فود مشورت كنيد . مشاوران راه اندازي به شما مسير اصلي را نشان خواهند داد و شما با كمترين مشكلات شروع به فعاليت خواهيد كرد. اين كار نياز به طي كردن مراحلي دارد كه مي بايست همه آن ها را در مسير قانوني طي نماييد تا در ادامه كار مشكلي نداشته باشيد.
داخل شدن به بازار خوراك يك تصميم زياد معضل برانگيز است به دليل آنكه بخش اعظمي از فست فود ها در يكسال نخستين باخت خورده اند . اين‌كه چطور چيز هايي كه در ذهن داريد به حقيقت تبديل مي‌شوند نياز به بررسي و تحقيق و طرح ريزي داراست . از‌آنجا كه صنعت طعام دوچندان رقابتي است مي بايست پيشين از راه‌اندازي فست فود به خير تحقيق فرماييد , بررسي فرماييد كه چرا يك فست فود كارش به‌اين نيكي گرفته و ديگري خير . شما مي بايست كسب وكارتان را به روش صحت آغاز نماييد مي بايست از كليه ذيل و بم آن ازماليات ها گرفته تا مجوزهاي رسمي , بهداشتي , ايمني را بدانيد . با مجموعه سرآشپزان برتر همراه گرديد تا به شما مشورت هاي واجب جهت آغاز پيروز يك كسب و فعاليت غذايي را بدهيم .

راه‌اندازي فست فود را از كجا و به چه شكل استارت كنيم؟

مواقعي كه گذشته از بهره‌برداري فست فود مي بايست در لحاظ بگيريد
گونه تجاري فست فود ها به طوري است كه اكثر زمان ها طعام ها را به يك شيوه خاصي فراهم مي نمايند براي مثال همبرگر و يا اين كه ساندويچ سرد . چند نكته را گذشته از آغاز به عمل فست فود بايستي بدانيد

نوع غذا

گذشته از اين‌كه بخواهيد فست فودي را بهره برداري نماييد يا اين كه بخواهيد نمايندگي فست فودي را بگيريد اوليه مي بايست به گونه غذايي كه مي‌خواهيد سرو فرمائيد بيانديشيد . ولي كه هنگامي نام فست فود مي‌آيد كليه ياد همبرگر مي‌افتند البته ميتوانيد ساندويج هاي سرد نو با نان و صيفيجات نو نيز ارائه بدهيد

طراحی لوگو کرج

 طراحی لوگو در کرج

طراحی لوگو در کرج را با طراحان مجرب و حرفه ای ما تجربه کنید. تیم ما با نمونه کارهای حرفه ای بزرگترین و قدیمی ترین شرکت طراحی لوگو در کرج می باشد.

آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ قطعا همینطور است ندیده اید. لوگو تاثیر بسیار زیادی را در معرفی یک برند در میان رقابت های تبلیغی دارد. طراحی لوگو در کرج می تواند برند شما را به یک برند پر فروش در استان البرز تبدیل نماید به شرطی که طراحی آن را به خوبی و با دقت انجام دهید.

چه چیزی یک لوگوی بزرگ را برای یک برند بزرگ می‌سازد؟ و مهم‌تر اینکه، چطور می‌توانید بهترین نماد برای یک محصول طراحی کنید؟ لوگو عوامل و شرایط خاصی را می بایست پیروی نمود تا به نتیجه دلخواه یعنی همان لوگو رسید.

چرا طراحی لوگو کرج مهم است

لوگوی شما اولین نقطه تماس شما با دنیای خارج است. اگر افراد با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنند، احتمال این است که آن‌ ها به هر چیزی که ارائه می‌دهد، بازخورد نشان می دهند. طراحی لوگوی بزرگ نیازمند ترکیب پیچیده‌ای از مهارت‌های طراحی، نظریه خلاق و کاربرد ماهرانه است.  طراحی لوگو فقط یک زیرمجموعه کوچک از نام تجاری است، اما نشان تجاری یا علامت برند در کانون بیشتر طرح‌های تجاری قرار دارد.

زمانی که به فردی فکر می‌کنید که بر زندگی شما تاثیر گذاشته‌ است، تقریبا مطمئن هستید که می‌توانید ببینید او چه شکلی بوده است. و به همین دلیل، برندهایی که ما اغلب از آن‌ها اجناس را می‌خریم نیز همین است. ما می‌توانیم به راحتی لوگو را با فکر کردن به تجربیات خود با محصول، شرکت و یا خدمات، تصور کنیم.

جایی که تنها تعداد معدودی شرکت فعال در یک بازار یا یک موقعیت خاص وجود دارد، ممکن است صدها یا شاید هزاران نفر باشند که همگی برای جلب توجه رقابت می‌کنند، همه از ما می‌خواهند اول به آن‌ها نگاه کنیم. این امر نیاز فزاینده به برندها را برای متمایز شدن از خود ایجاد می‌کند بنابراین آن‌ها با رقبا اشتباه نمی‌کنند.

این تمایز از طریق طراحی هویت برند – مجموعه‌ای از عناصری که همگی با هم کار می‌کنند تا تصویر متمایزی را در ذهن ما شکل دهند، به دست می‌آید. بسته به شرکت می‌تواند شامل یونیفرم، گرافیک خودرو، کارت‌های کسب ‌وکار، بسته‌بندی محصول، سبک عکاسی، تبلیغات بیلبورد باشد.

 

لباسکار

 

لباس كار

خريد لباسكار مناسب

صاحب يك كارخانه يا شركت توليدي هستيد و قصد خريد لباسكار راداريد؟ يا يك مجموعه خدماتي كوچك را داريد و به دنبال يك لباسكار مناسب هستيد!
اگر به عنوان يك مدير را رئيس به فكر خريد لباسكار هستيد بايد به شما بگوييم كه در گام نخست بايد لزوم داشتن لباسكار براي مجموعه ها را بررسي كنيم تا شما در انتخاب يك لباسكار مناسب با نگرشي بهتر اقدام كنيد.

لباسكار چيست؟

در تعريف لباسكار يا يونيفرم يك موضوع هائز اهميت است . ايجاد نظم در پوشش سازمان ها. لباسكار در واقع پوششي يكسان يا يكدست است براي پرسنل سازمان و ادارات.
لباسكار ها معمولا از جنس پارچه و با يك تم رنگي متناسب براي كاركنان يك مجموعه طراحي و دوخته مي شود.

 

جت پرینتر

 

در همه صنايع وقتي كه محصولات را بسته بندي مي نمايند بايد اطلاعات مربوط به آن محصول درج نمايند. اين كار توسط جت پرينتر صنعتي انجام مي شود . اين اطلاعات هم بر روي محصول و هم بر روي بسته بندي نيز بايد درج شود.
از زمان وقوع انقلاب صنعتي تا كنون همه شركت ها و كساني كه در كارهاي توليدي فعاليت دارند به فكر اين بوده اند كه بتوانند سهم فروش بيشتري را در بازار براي خود كسب كنند. بعد از جنگ جهاني دوم كه همه دنيا را تحت تاثير خود قرار داده بود شركت هاي توليدي سعي در بازگشت به بازار را داشتند. آن ها مي خواستند كه خيلي سريع اتفاقات را فراموش كرده و به رونق اقتصادي برگردند.
در اين دوران براي اينكه بازار را از دست ندهند فقط به فكر توليد محصول بودند و خيلي به كيفيت اهميت نمي دادند اما پس از گذشت سال ها وقتي ديدند كه بازار پر از رقيب شده است كميت و كيفيت محصولات توليدي را افزايش دادند.
بطوريكه با اجبار دولت ها مجبور بودند كه روي محصولات اطلاعات آن را نيز درج كنند و حتي تاريخ توليد و انقضا نيز بايد ثبت مي شد. اما اين كار زمان زيادي را از شركت ها تلف مي كرد تا اينكه جت پرينترهاي صنعتي وارد بازار شدند و به راحتي توانستند اين چالش را سپري كنند.

طراحی سایت در کرج

 

طراحي سايت

امروزه با توجه به شرايط كسب وكار ، داشتن يك وب سايت براي معرفي خدمات يا محصولات امري مهم و اجتناب ناپذير است . شايد صاحبان كسب و كارهاي سنتي ، نياز به داشتن يك وبسايت را حس نكرده اند و اهميتي به حضور درفضاي كسب و كار آنلاين را نميدهند اما واقعيت امر اين است كه عمر كسب و كار سنتي رو به اتمام است و مشتريان براي خريد يك محصول ، ابتدا در اينترنت جستجو و سپس محصول خود را با توجه به نوع سايت و شيوه ارائه محصول توسط هر وب سايتي اقدام به خريد ميكنند.

گستردگي دسترسي به اطلاعات يك سايت، هزينه طراحي سايت در مقايسه با امكاناتي كه در اختيار كاربران خود قرار مي دهد، و همچنين قابليت بروزرساني و مديريت آسان پورتال و سايت، از جمله مهمترين ويژگي هاي طراحي سايت مي باشد كه بايد به آن توجه ويژه نمود. همچنين اطمينان به يك شركت طراحي سايت با توجه به نمونه طراحي سايت هاي انجام شده توسط آن نيز تشخيص انتخاب مناسب را براي شما آسانتر مي كند

طراحي سايت تخصصي

طراحي انواع سايت شخصي، شركتي،فروشگاهي و … با تيم متشكل از گرافيست ، برنامه نويس و  طراح سايت همراه با تيم پشتيباني در شركت طراح سايت انجام مي پذيرد. يكسري معيارهاي مهم همانند كيفيت ، گرافيك چشم نواز و … به طور پيشفرض در انواع وب سايت هاي رعايت مي شوند و ساير فاكتور ها ي مورد نياز، دقيقا طبق نياز كارفرما انجام مي شود.

شارژ کپسول آتش نشانی

 

تصور كنيد كه محلي در حال آتش سوزي است و شما بلافاصله قصد داريد با كپسول آتشنشاني آن را خاموش كنيد اما آن كپسول بعد از آخرين استفاده شارژ مجدد نشده است و شما نمي توانيد آتش را خاموش كنيد. اين وضعيت بسيار خطرناكي را به وجود مي آورد بطوريكه ممكن است اين آتش كوچك افزايش يابد و تا رسيدن آتشنشاني خسارت زيادي را به همراه داشته باشد.

شارژ كپسول آتشنشاني يكي از مهمترين اموري است كه بعد از نصب آن بايد انجام دهيد. استفاده از كپسول آتشنشاني در كرج با توجه به وجود آپارتمان هاي متعدد و جمعيت زياد شهر كرج باعث شده است كه امري ضروري تلقي شود و براي شارژ كپسول آتشنشاني در كرج بايد با متخصصين اين حوزه در ارتباط باشيد.

چه زماني شارژ كپسول آتشنشاني در كرج انجام مي شود؟

همانطور كه گفته شد كپسول آتش نشاني مي بايست بعد از هر بار استفاده بلافاصله شارژ شده و در محل خود مستقر گردد.

بازديد ماهيانه از كليه كپسول ها ي آتش نشاني غير از  كپسول آتش نشاني گاز دي اكسيد كربن كه هر ۶ ماه يك بار مي بايست بازرسي گردد.

فر ریلی پیتزا

 

به منظور پخت بهتر ، سريعتر و آسان تر پيتزا و حتي انواع هات داگ تنوري و سيب زميني تنوري از دستگاه فر ريلي پيتزا استفاده مي كنند. گارد استيل فر ريلي پيتزا به پخت يكدست و يكنواخت پيتزا و آبدار كردن آن كمك شاياني مي كند؛ چون گرما را به صورت كاملا يكنواخت به تمام سطوح پيتزا مي رساند و براي پخت بهتر، ديگر نيازي به برشته كردن پيتزا نخواهد بود.

پيتزا از دسته غذاهاي زودپز يا به اصطلاح فست فود مي باشد كه در ايران نيز طرفداران بسياري دارد. امروزه پيتزا در همه فست فودها و حتي رستوران ها قابل تهيه مي باشد. اين موضوع بديهي است كه پيتزا اولين بار در شهر ناپل ايتاليا پخته شد و از آنجا بود كه به ساير كشورها از جمله ايران فرستاده شد. امروزه پيتزا آنقدر در تمام دنيا مشهور و پرطرفدار است كه هيچ كس نمي تواند از خوردن آن چشم پوشي كند.

نوع پخت پيتزا تقريبا در همه جا يكسان است و در فست فود ها از فرهاي مخصوص استفاده مي كنند. فر ريلي پيتزا از دسته وسائلي است كه براي پخت پيتزا در فست فودها و رستوران ها استفاده مي شود.

طراحی لوگو در کرج

 طراحي لوگو در كرج

چه چيزي باعث مي شود برخي لوگو هاي شركت ها ماندگار شوند؟ چگونه مي توان يك شركت طراحي لوگو در كرج را براي اين منظور انتخاب كرد؟

در اين مقاله به دو مقوله مي پردازيم و توضيح خواهيم داد كه چطور يك لوگوي خوب و در شان برند خود طراحي و انتخاب نماييد. همواره انتخاب لوگو براي شركت هاي نوپا سخت و دشوار است چون با انتخاب طرح نهايي برند آن شركت در بين رقبا بايد بدرخشد.

شما بايد در انتخاب طراح لوگوي خود وسواس بيشتري داشته باشيد چون وجه تمايز شما با ساير رقبا از همين لوگو شروع مي شود و شمات مي توانيد از طريق يك لوگوي خوب قدرت برند خود را به رقبا نشان دهيد.

داشتن يك لوگوي خوب و عالي و خلاقانه مي تواند در ذهن مشتريان نيز ماندگاري بيشتري داشته باشد و آن ها با ديدن لوگوي شما نام برند و محصولات شما را نيز به ياد خواهند آورد.

البته همانطور كه گفته شد اين امر خيلي مهم است كه شركت طراحي لوگو يك شركت قوي باشد تا بتواند با تناسب به اهداف شركت شما يك لوگوي عالي را طراحي نمايد. قوانين طلايي طراحي لوگو در كرج و ديگري فاكتورهاي موثر براي انتخاب يك طراحي لوگو در كرج و محل كسب و كار را بررسي مي كنيم.

يكي از اساسي ترين گام ها قبل از شروع هر كسب و كاري طراحي لوگو مي باشد. اين موضوع تا آنجا اهميت دارد كه يك تصميم قوي براي طراحي لوگو مي تواند در موفقيت شما در آن كسب و كار نقش تعيين كننده اي را ايفا كند.
طراحي لوگو مي تواند ارتباط بين شما و مشتريانتان را مانند يك زنجير محكم نمايد. لوگري شما مي تواند در كاتالوگ ، تيزر تبليغاتي ، عكس صنعتي يا هر جاي كسب و كار شما استفاده شود.

طراحي لوگو به شكلي است كه يك بيننده و يا يك مشتري شما وقتي با آن روبرو مي شود مي بايست به نحوي در ذهن او نسوخ نمايد كه درمكان ها ي مختلف بتواند بين رقبا ي شما بدون مكث شما را انتخاب كند. البته همخواني يك طرح لوگو با تخصص و پيشه ي شما اين كار را راحت تر مي كند.

اهميت طراحي لوگو

لوگو در واقع يك اثر هنري ماندگار است كه مي بايست يك شناسنامه داشته باشد. در استان البرز و شهر كرج توجه به اين موضوع از تابلو هاي فروشگاهها يا تبليغات صاحبان و مديران كسب و كار ديده مي شود. رقابت در كرج براي داشتن يك لوگوي زيبا وارد دوره ي جديدي شده است.
براي طراحي لوگو در كرج بايد به فاكتور هاي مختلفي اهميت داد. اهميت طراحي لوگو در كرج تا اينجاست كه به علت همجواري با پاييتخت برخي از مشتريان شما مي توانند به راحتي شما و رقبايتان را در كرج كنار گذاشته و يك مجموعه تهراني را انتخاب نمايند.

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

سئو در کرج

سئو چیست؟ واژه SEO مخفف عبارت (Search Engine Optimization) به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنر و علم گرفتن هدفمند ترافیک وب سایت از نتایج جستجوی موتورهای جستجو است.

چرا سئو مهم است؟

تقریبا ۷۰٪ از کل بازدید از وب سایت شما از طریق جستجودر گوگل ایجاد می شود و اگر ترافیک را از سایر موتورهای جستجوگر محبوب (مانند بینگ، یاهو و یوتیوب) را اضافه کنید، ۸۰ تا ۹۰ درصد از کل ترافیک یک سایت از طریق یک موتور جستجو حاصل می شود.

برای به دست آوردن یک وب سایت بهینه سازی شده برای جستجو، بسیار مهم است که نیازهای اساسی برای مشاهده آنلاین را درک کنید. چگونه می خواهید از ترافیک وب سایت کسب درآمد کنید؟ هنگامی که اهداف کسب و کار تعریف می شود، وقت آن است که یک استراتژی سئو ایجاد شود که فرصت های شما را به حداکثر برساند. هنگامی که استراتژی توسعه یافته است، می توانیم یک فرآیند بهینه سازی موتور جستجوی خلاقانه را برای رسیدن به این اهداف تجاری آغاز کنیم.

ما خود را یک شرکت سئو در کرج نمی دانیم بلکه ما شریک تجاری شما هستیم

تیم ما اعتقاد دارد که موفقیت کسب و کار مشتریانمان موفقیت کسب و کار ما هست و رضایتمندی ۱۰۰% آنها بهترین تبلیغات برای مجموعه ما است. تیم ما افتخار می کند که مشتریانی دارد که با رضایتمندی که برای آنها در این مجموعه ایجاد شده اینجا را همانند مجموعه دوم کسب و کار خود می دانند و چندین سال به این مجموعه اعتماد میکنند. تیم ما با بهینه سازی سایت در کرج و سئو سایت در کرج و طراحی سایت در کرج و سایر نقاط کشور به بهترین و استاندارد ترین شکل ممکن شما را در هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار شما در دنیای وب کمک خواهیم کرد.

 

طراحی کاتالوگ در کرج

 طراحی کاتالوگ در کرج

استفاده از کاتالوگ همواره برای معرفی محصولات و حتی یک برند در بین مخاطبین و یا مشتریان کاربرد داشته است. امروزه حتی با پیشرفت های دنیای دیجیتال و آنلاین استفاده از کاتالوگ های کاغذی کاربرد خاص خود را به همراه دارد. طراحی کاتالوگ در کرج علاوه بر معرفی خوب و جامع محصولات باید برند شما را نیز به خوبی معرفی نماید  بطوریکه وقتی مشتریان حتی از دور چشمشان به طراحی کاتالوگ شما می افتد آن را متعلق به شما بدانند.

شما قبل از هر چیزی می بایست اهداف خود از طراحی و چاپ کاتالوگ را پیدا کنید. در بعضی مواقع هدف شما شرکت در یک نمایشگاه بزرگ است و برای اینکه محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی نمایید احتیاج به کاتالوگ خواهید داشت که باید تعداد زیادی را چاپ نمایید.

تاریخچه طراحی کاتالوگ:

استفاده از کاتالوگ بعد از جنگ جهانی توجه زیادی را به خود جلب نمود. با توجه به گسترش صنعت های مختلف و وجود بازارهای زیاد برای فروش لزوم استفاده از کاتالوگ بیشتر نمایان گردید. چون استفاده از کاتالوگ باعث می شد که مشتریان همزمان عکس و مطالب مورد نیاز محصول را ببینند که انتخاب راحت تری داشتند. این کار امروزه نیز بسیار با اهمیت است چون همه شرکت ها به دنبال فروش بیشتر و کسب سود بیشتری هستند و این امر مستلزم این است که مشتریان با محصولات جدید شما آشنا گردند.

چرا کاتالوگ مهم است:

یک کاتالوگ، مانند یک کارت یا کارت تجاری، ابزاری است که برای شناسایی و تقویت آگاهی از برند مورد استفاده قرار می‌گیرد. متخصصان بازاریابی می‌دانند که چقدر دقت در ایجاد یک کاتالوگ وجود دارد و اینکه چگونه یک کاتالوگ خوب می‌تواند تفاوت را بر حسب فروش انجام دهد.

ممکن است شما برای یک بازار هدف خاص احتیاج به کاتالوگی داشته باشید که فقط به معرفی چند محصول خاص بپردازد دارید و تمرکز خود را روی همان چند محصول می گذارید.

اما همیشه شرکت ها یک کاتالوگ اصلی را به همراه معرفی همه محصولات خود طراحی و چاپ می کنند تا هنگام مراجعه مشتریان از آن استفاده نمایند. کاتالوگ جامع و پر از اطلاعات لازم در مورد همه محصولات به همراه عکس های باکیفیت و طراحی عالی و بی نظیر می باشد.

طراحی کاتالوگ در کرج و نوع صفحه آرایی باید به گونه ای انجام شود که مخاطب و یا مشتریان سریع خسته نشوند بلکه باعث شود که آن ها با اشتیاق بیشتری به دیدن محصولات شما داشته باشند.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد