طراحی لوگو در کرج

طراحی لوگو در کرج را با طراحان مجرب و حرفه ای ما تجربه کنید. تیم ما با نمونه کارهای حرفه ای بزرگترین و قدیمی ترین شرکت طراحی لوگو در کرج می باشد.

آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ قطعا همینطور است ندیده اید. لوگو تاثیر بسیار زیادی را در معرفی یک برند در میان رقابت های تبلیغی دارد. طراحی لوگو در کرج می تواند برند شما را به یک برند پر فروش در استان البرز تبدیل نماید به شرطی که طراحی آن را به خوبی و با دقت انجام دهید.

چه چیزی یک لوگوی بزرگ را برای یک برند بزرگ می‌سازد؟ و مهم‌تر اینکه، چطور می‌توانید بهترین نماد برای یک محصول طراحی کنید؟ لوگو عوامل و شرایط خاصی را می بایست پیروی نمود تا به نتیجه دلخواه یعنی همان لوگو رسید.

چرا طراحی لوگو کرج مهم است

لوگوی شما اولین نقطه تماس شما با دنیای خارج است. اگر افراد با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنند، احتمال این است که آن‌ ها به هر چیزی که ارائه می‌دهد، بازخورد نشان می دهند. طراحی لوگوی بزرگ نیازمند ترکیب پیچیده‌ای از مهارت‌های طراحی، نظریه خلاق و کاربرد ماهرانه است.  طراحی لوگو فقط یک زیرمجموعه کوچک از نام تجاری است، اما نشان تجاری یا علامت برند در کانون بیشتر طرح‌های تجاری قرار دارد.

زمانی که به فردی فکر می‌کنید که بر زندگی شما تاثیر گذاشته‌ است، تقریبا مطمئن هستید که می‌توانید ببینید او چه شکلی بوده است. و به همین دلیل، برندهایی که ما اغلب از آن‌ها اجناس را می‌خریم نیز همین است. ما می‌توانیم به راحتی لوگو را با فکر کردن به تجربیات خود با محصول، شرکت و یا خدمات، تصور کنیم.

جایی که تنها تعداد معدودی شرکت فعال در یک بازار یا یک موقعیت خاص وجود دارد، ممکن است صدها یا شاید هزاران نفر باشند که همگی برای جلب توجه رقابت می‌کنند، همه از ما می‌خواهند اول به آن‌ها نگاه کنیم. این امر نیاز فزاینده به برندها را برای متمایز شدن از خود ایجاد می‌کند بنابراین آن‌ها با رقبا اشتباه نمی‌کنند.

این تمایز از طریق طراحی هویت برند – مجموعه‌ای از عناصری که همگی با هم کار می‌کنند تا تصویر متمایزی را در ذهن ما شکل دهند، به دست می‌آید. بسته به شرکت می‌تواند شامل یونیفرم، گرافیک خودرو، کارت‌های کسب ‌وکار، بسته‌بندی محصول، سبک عکاسی، تبلیغات بیلبورد باشد.

 

تاریخچه طراحی لوگو:

استفاده از لوگو فقط مختص به دوران معاصر نیست بلکه از گذشته های دور از انواع آرم ها و لوگوها استفاده می شده است. در یونان باستان و حتی در دوره آشوری ها از لوگو و آرم های خاصی استفاده می شده است. در آن زمان بیشتر برای داد و ستد ها از آرم ها برای محصولات خود استفاده می کردند و به دنبال تجاری کردن لوگو نبوده اند.

در طول انقلاب صنعتی استفاده نشان تجاری و لوگو از اهمیت خاصی برخوردار گردید و در رقابت های تجاری از لوگو و آرم مخصوص خود استفاده می کردند در واقع می توان گفت که شروع طراحی لوگو به صورت استفاده تجاری در آغاز انقلاب صنعتی رخ داد.

فرآیند طراحی لوگو :

  • تحقیق و استراتژی
  • تایپوگرافی
  • شکل و نماد
  • نظریه رنگ
  • و در نهایت با استفاده از طرح لوگو

این ها کارها و عواملی است که در طراحی لوگو در کرج تاثیر مستقیم و اصلی را ایفا می کنند.

۱: تحقیق و استراتژی :

قبل از اینکه قلم به هر پروژه طراحی لوگوی جدید برخورد کند، تحقیقات کامل ضروری است. در اینجا چند نکته برای طراحی این مرحله مهم این فرآیند وجود دارد.

رقیب خود را بشناسید

پیش از اینکه شما حتی شروع به کار بر روی مفهوم طراحی لوگو در کرج کنید، به طور کامل به بازار هدف خود تحقیق کنید. مشتری شما باید قادر به ارائه اطلاعاتی درباره رقبای خود باشد تا شما شروع به کار کنید.

همه را در مجموعه رقابتی خود مقایسه کنید. این تحقیق ممکن است به خوبی برخی قراردادهای تجاری علامت‌گذاری شده در این بخش بازار را آشکار کند و گاهی اوقات می‌تواند با بازی کردن بر روی وابستگی‌های تصویری آشنا به شما کمک کند.

اما به خاطر داشته باشید که بسیاری از طراحی‌های لوگوی اصلی دنیا به طور خاص برجسته هستند چون آن‌ها از گرایش‌ها دوری می‌کنند و متفاوت فکر می‌کنند.

در آن، جانسون از شش چیز زیر سوال می‌کند که شما به عنوان یک نقطه شروع کار می‌کنید:

چرا ما اینجاییم؟

ما چه کار می‌توانیم بکنیم و چگونه این کار را انجام دهیم؟

چه چیزی ما را متفاوت می‌کند؟

ما برای چه اینجا هستیم؟

ما بیش از همه به چه چیزی اهمیت می‌دهیم؟

شخصیت ما چیست؟

۲: تایپوگرافی

انتخاب فونت مناسب، بخش مهمی از فرآیند طراحی لوگو است – در واقع بسیاری از معروف‌ترین مارک‌های دنیا wordmarks هستند، که به طور کامل برای انتقال پیامشان استفاده می‌کنند.

 typeface را به دقت انتخاب کنید

فونت‌های Outline serif بر طراحی لوگو در سال‌های اخیر استفاده فراوانی داشته اند ، که اغلب با حرکات حداقل مینیمالیستی دست به دست خواهند شد .اجازه ندهید گرایش‌ها قضاوت خودتان را تغییر دهند: فونت serif هنوز می‌تواند گزینه مناسب برای آخرین پروژه شما باشد، به خصوص اگر شما به یک حس شیک و یا سنتی و حرفه‌ای نیاز دارید، پس زمان را صرف تحقیق درباره گزینه‌های خود کنید.

افزودن و پالایش شخصیت

اگر از یک فونت موجود در یک logotype استفاده کنید، به خصوص در یک نقطه نزدیک به همه جا حاضر مانند Helvetica، اغلب فشار بیشتری بر سایر نقاط ارتباط وجود دارد، از قبیل تصاویر، پالت رنگ، لحن صدا و غیره برای توسعه و ارتقای شخصیت برند.

ردیابی Skilful و فاصله‌گذاری در هنگام تنظیم یک logotype ساده در یک فونت موجود ضروری است. نوع ردیابی شده می‌تواند احساس پیچیده و مقتدر داشته باشد، در حالی که فاصله‌گذاری دقیق می‌تواند به قفل کردن افراد به عنوان واحد خود شامل خود کمک کند.

۳: شکل و نماد

برخی از معروف‌ترین نام‌های تجاری دنیا زمانی قابل‌تشخیص هستند که نام شرکت حذف شود. حتی یک باشگاه خصوصی نیز به طور خاص به مالکیت یک شکل خاص دست یافته ‌است، به طوری که حتی لازم نیست به طور کامل به شکل لوگو به طور کامل تحقق یابد تا به صورت ناخودآگاه با برند خود ارتباط داشته باشد.

۴: نظریه رنگ

روان‌شناسی رنگ جذاب است، و نقش محوری را در ایجاد یک انجمن برند ایفا می‌کند، چه شما یک لوگوی نشان و یا یک wordmark را شکل دهید.

در هسته نظریه رنگی چرخ رنگی است، ابزاری اساسی برای ترکیب رنگ‌ها به روش‌های مختلف که در اصل توسط اسحاق نیوتن در سال ۱۶۶۶ طراحی شده ‌بود. رایج‌ترین شکل ۱۲ رنگ براساس مدل رنگی “RYB” است.

رنگ‌های اصلی قرمز، زرد و آبی هستند و سه رنگ ثانویه (سبز، نارنجی و بنفش)با ترکیب دو رنگ اولیه ایجاد می‌شوند. در نهایت، شش رنگ سومین رنگ با مخلوط کردن رنگ‌های اصلی و ثانویه ایجاد می‌شوند.

در میان تمام این فعالیت‌ها، چقدر طراحی لوگو مهم است؟ بعضی وقت‌ها این موضوع قابل بحث است. به عنوان مثال، اگر گوگل به لوگوی دیگری نیاز داشته باشد، گوگل همچنان موتور جستجوی گوگل محسوب می‌شود؟ احتمالا.

 

استفاده از اصول طراحی لوگو می تواند به شما در رسیدن به طرح اصلی کمک زیادی نماید. طراحی لوگو در کرج در سال های گذشته به خوبی در حال انجام است و افراد و شرکت های متعددی در حال انجام طراحی لوگو در کرج هستند.

البته شرکت ها و طراحان انگشت شماری در کرج وجود دارند که می تواند یک لوگوی بزرگ و منحصر به فرد را طراحی کنند. که شما با اندکی جستجو می توانید بهترین را انتخاب نمایید. انتخاب یک شرکت طراحی لوگو در کرج  می تواند در فرآیند طراحی لوگو بسیار به شما کمک کند و در همه مراحل کار ها را به خوبی پیش ببرد.

باید و نباید طراحی لوگو در کرج

این متنی که در حال خواندن آن هستید نتیجه ی تلاش شبانه روزی و تحقیق گروه تبلیغاتی رسام برای طراحی لوگو در کرج است. شما می خواهید برای کسب و کار خود در کرج لوگو طراحی کنید و سردرگم هستید که چه مواردی را باید مد نظر قرار دهید . یا طراحی هستید که به صورت آزاد و یا در یک مجموعه تبلیغاتی مشغول به فرعالیت هستید و به دنبال کمی مشورت و راهنمایی هستید . ما نتیجه یک پرسشنامه ۵۰ نفری و همینطور سال ها تجربه و تخصص خود در خصوص طراحی لوگو در کرج را در اینجا جمعه کرده ایم تا شما همکار و کارفرمای گرامی بتوانید به راحتی اقدام به طراحی لوگو در شهر خود یعنی کرج کنید. فارغ از هر موضوعی مطالعه این متن می تواند آشنایی شما با خلق و خوی مردم کرج ، علاقه مندی، سلیقه ها ، خواسته ها و حتی کمی درباره لوگوهای طراحی شده در کرج که در معرض دید عموم است را بیشتر کند. مهم است که شما بدانید در شهری که زندگی می کنید چه فاکتورهایی را می بایست راعایت کنید تا به موفقیت برای طراحی لوگو درکرج برسید.

طریقه بکار بردن خلاقیت در طراحی لوگو

برای بیان نحوه ایجاد خلاقیت در طراحی لوگو باید به برخی موارد اشاره کنیم. این موارد می تواند لوگوی شما را کارآمد و متفاوت تر از دیگر لوگو ها نشان دهد. ایجاد خلاقیت در طراحی لوگو را با تجربه خود به شرح ذیل پیشنهاد می دهیم:

  • برای برداشتن اولین قدم باید اعتماد به نفس داشته باشید، دقت کنید شما نسخه اصلی از خودتان هستید پس می توانید یک طراحی لوگو خلاقانه انجام دهید.
  • ارتباط برقرار کنید برای خلاقیت در طراحی لوگو تمام نیاز های مشتری و کارفرما و سلیقه او را بشناسید سپس اقدام به اجرا کنید. این کار باعث می شود راحت تر دست به خلاقیت در طراحی لوگ بزنید.
  • سعی کنید ذهن خود را باز کنید و تمام توجه خود را به کاری که می خواهید انجام دهید معطوف کنید. مثلا مشکلات خانه یا دانشگاه و… نباید در حین طراحی لوگو در کنار شما باشد . اگر موضوع ناراحت کننده است که نمی توان آن را کنار بگذارید لطفا طراحی لوگو را فعلا فراموش کنید و به تایم دیگری موکول کنید.
  • کمی ریسک کنید. نگران نباشید اگر نتیجه را دوست دارین قوانین موجود در دانشگاه یا تجربه خود را کمی به هم بزنید و ایده پردازی و خلاقیت را ایجاد کنید این کار باعث می شود به نتایج جالبی برسید.
  • همانطور که قبلا گفتیم به دنیای اینترنت پا بگذارید و کمی تحقیق کنید این کار باعث می شود سبک همیشگی موجود در ذهن شما به هم بخورد و شما هوشمندانه تر کار کنید و به یک نتیجه دلخواه برسید.
  • جلوه های گرافیکی با فرهنگ مردم کرج

یک نکته حائز اهمیت برای توضیح این موضوع این است که ما در کرج و ایران زندگی می کنیم. بهتر است که توجه به این موضوع را داشته باشیم که فرضا در کرج چه موضوعاتی مورد پسند این فرهنگ می باشد. البته این موضوع ساعت ها بحث دارد و برای طراحی لوگو در کرج حتی می توان موضوع پایان نامه دانشگاه در نظر گرفته شود. مردم کرج را با ایران کوچک می شناسند مردمی که از کرجی اصیل تا تهرانی و مهاجر از سراسر ایران دارد. شاید این دیدگاه کمی درست باشد که این شهر هم می تواند در برگیرنده فرهنگ های کشور برای تایید یک لوگو طراحی شده باشد و هم می توان با به روز ترین سبک های طراحی لوگو در تهران همخوانی داشته باشد. تجربه ما در خصوص طراحی لوگو در کرج به این گونه بوده است برخی مردم کرج دارای سلیقه حتی غربی هم بوده اند و برخی با تکیه بر لوگو های برند های موفق یا رقبای کسب و کار خود به دنبال طراحی لوگو هستند.

آیا باید به دنبال نو آوری در طراحی لوگو در شهری مثل کرج رفت

پاسخ به این سوال را می توان خیلی قاطعانه جواب داد طراحی لوگو در کرج  بیشتر به سمت طراحی لوگو حرفه ای و حرتی اروپایی ویا غربی سوق داده شده است . این موضوع البته توسط برخی شرکت های طراحی لوگو کمی تفاوت ایجاد می کند آن هم در طراحی لوگوتایپ فارسی که می توان این نوع طراحی را یک فرهنگ برای کشورمان تلقی کرد. اما واقعیت امر چیزی است که در بیشتر تابلو ها و رسانه های تبلیغاتی در کرج مشاهده می کنیم که این موضوع نشان می دهد مد گرایی و توجه به لوگوهای ساده که امروزه مشتری بیشتری پیدا کرده است در کرج بسیار زیاد شده است. در این خصوص شرکت های تبلیغاتی و طراحان لوگو در کرج رسالت مهمی دارند و آن ایجاد سبک های جدید است. به نظر می  رسد برای طراحی لوگو شرکت ها و طراحان می توانند نقش تعیین کننده ای را ایفا کنند. و آن استفاده از برخی طراحی های خلاقانه و ایجاد سبک برای طراحی لوگو در کرج است. نه تنها در کرج  بلکه در سراسر ایران طراحان نقش تعیین کننده ای در فرهنگ سازی ایفا می کنند. چرا که هرآنچه در امروز می کارند و می تواند توشه ی راه هزاران کسب و کار و بنگاه اقتصادی باشد.

جستجوی ایده های خلاقانه با توجه به کسب و کارهای کرج

برای جستجوی ایده های خلاقانه و آن هم مرتبط با بافت شهری کرج راه حل هایی وجود دارد که می توان به آن اشاره کرد.

  • شناسایی و تحقیق در خصوص عمده سلیقه های صاحبان کسب و کار در کرج
  • بررسی لوگو های طراحی شده در کرج و اقدام به ایجاد خلاقیت و نوآوری بصری در اجرای بهتر از آنها
  • استفاده از برخی المان های تاریخی کرج و ایجاد ایده پردازی با توجه به آنها
  • استفاده از برخی فونت های اصلاحا به روز و مرتبط با مشاغل و ایده پردازی برای طراحی لوگو در کرج
  • فراموش نکنید با توجه به بافت شهری نسبتا کوچک کرج به هیچ عنوان کپی نکیند و سعی کنید در خصوص ایده پردازی برای طراحی لوگو منحصرا اقدام کنید
  • تصاویر و فونت های خوانا جلب توجه می کنند پس تا می توانید از ساده گی بهره ببرید.
  • پراکندگی رنگ در شهر کرج و ایجاد هماهنگی یا تناقض

اگر بخواهیم برای طراحی لوگو در کرج به اصلی ترین موضوع دقت کنیم توجه به رنگ های ساختمان ها ، مغازه ها ، تابلو های شهری و بیلبورد های داخل شهر کرج است . این موضوع بسیار جالب است. اگر به شهری مثل هنک کنگ یا سئول یا شهرهای ایالات متحده  سری بزنیم متوجه یم شویم تنوع رنگ در بافت شهری بسیار زیاد است. اما در شهری مثل کرج و حتی بیشتر شهرهای ایران یک طیف رنگ سفید، آجری، شیری  و یا در برخی طوسی و نقره ای وجود دارد. پس با تکیه بر استفاده از رنگ سازمانی شرکت ها می توان در خصوص بازی با رنگ ها برنامه ریزی خاصی کرد. این استفاده از رنگ ها می تواند برای کسب و کار ها مفید باشد. البته در برخی رسانه ها مثل صدا و سیما و یا کاتالوگ ها  و خدامت چاپی تنوع رنگ در همه جا وجود دارد.

خودروهای موجود در سطح شهر هم به آن صورت تنوع رنگی را ایجاد نکرده اند و شاید طیف رنگ سبز برای باغ ها و پارک های شهر کرج کمی تفاوت را شکل دهد. پس برای یک طراحی لوگو در کرج استفاده از رنگ های طیف گرم می تواند کارآمد باشد.

انتخاب برترین طراح لوگو در کرج یا برترین شرکت طراحی لوگو در کرج

در مقالات قبلی برای انتخاب و راههای انتخاب  یک شرکت در کرج که بتواند انتظارات شما را در طراحی لوگو برآورده کند صحبت هایی کرده ایم و اگر بخواهید با این موضوع دقت بیشتری داشته باشید ما یکبار دیگر تیتروار به موضعات قابل بحث اشاره ای می کنیم:

  • هدف خود از طراحی لوگو را شناسیایی کنید و بدانید برای چه چیزی و با چه رسالتی اقدام به دنبال طراح لوگو در کرج هستید.
  • به دنبال ایده در رقبا در کرج و یا ساسر ایران بگردید و ببینید که آنها به چه شکل طراحی لوگو انجام داده اند. این کار باعث می شود کپی غیر عمد انجام ندهید .
  • سبک مورد نظر خود را پیدا کنید این سبک همان علاقهمندی شماست
  • در اینترنت ویا رساینه های مرتبط و یا با مشورت دوستان چند گزینه ها را انتخاب و اقدام به برگزاری جلسه کنید
  • نیاز های خود را دقیقا شرح و منتظر نظرات طراحان و شرکت ها باشید
  • نمونه کار و روزمه طراح و یا شرکت تبلیغاتی در کرج را با دقت برسی کنید
  • ایده ها را بررسی کنید و به طراح خود اعتماد کنید.
  • اقدام به عقد قرارداد کنید و بررسی کنید که زمان و تاریخ و هزینه های اجرا چقدر است.
  • المان های شهری ،تاریخچه فرهنگی و سیاسی شهر کرج و استفاده از آن در طراحی لوگو

برای بیان این موضوع شاید تهران و شهرهای دیگر پیشنهاد بهتری با توجه به عدم داتشن المانی خاص در کرج باشد. یک نکته قابل تامل وجود دارد و آن این است هرکسی از شهر یاشهرستان خود به کرج مهاجرت کرده است و می خواهد کسب و کاری داشته باشد می تواند با الهام از المان شهری خود اقدام به طراحی لوگو در کرج داشته باشد. البته این موضوع اصلا برای کرج ها چیز غیر قابل تحملی نیست. ضمنا توجه و تاکید بر ارتباط لوگو با کسب و کار هم بسیار مهم تر از توجه به بافت کرج است.

ملاک های بستن قرارداد برای طراحی لوگو در کرج

برای بستن قرارداد با یک شرکت طراحی لوگو یا طراحی در کرج فاکتورهای مهمی وجود دارد که برخی از آن غافل هستند. فاکتورهایی که می تواند با توجه به آنها از بروز برخی مشکلات جلوگیری بعمل آورد. یک شرکت یا طراح لوگ تعهدادی دارد که می بایست به آن پایبند باشد.

  • باید طبق زمانبندی اقدام به طراحی کند
  • باید ایده پرداز باشد و نیاز های مشتری را بشناسد
  • باید هزینه اجرایی طبق تعرفه رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران باشد و یا کمتر
  • نمونه کارها می بایست نمونه کار خود طراح لوگو باشد
  • حفظ امنیت اطلاعات مشتری باید اولویت باشد
  • وغیره
  • چرا در کرج طراحی لوگو باید حرفه ای انجام شود؟

بافت شهری کرج همواره به دلیل همجواری با تهران که پاییتخت کشور است مورد توجه صاحبان بیزنس های مختلف شده است. بیشتر برند هایی که اقدام به ایجاد نمایندگی کرده اند از کرج برای شروع این کار استفاده کرده اند.

شبکه های اجتماعی و ارتباط مردم با یکدیگر بسیار زیاد و سرعت اینترنت و این ارتباط روز ه روز در حال بیشتر شدن است .

با این تفاسیر توجه به رقابت تنگاتنگ برای بهتر دیده شدن اولویت است. وصاحبان کسب و کار کمترین خطایی در اجرای بیزنس های خود نباید داشته باشند. طراحی لوگو هم در طیف این اقدامات است و باید با بهترین کیفیت انجام شود.

سلیقه رنگ برای طراحی لوگو در کرج

برای مطالعه بیشتر در این خصوص می توانید به محتوا و بلاگ های وب سایتمان مراجعه کنید چرا که در خصوص روانشانسی رنگ ها بسیار صحبت کرده ایم . و البته که تعیین رنگ سازمانی برای طراحی لوگو یک الزام است.

زمان مورد نیاز برای طراحی لوگو در کرج

برای تعیین مدت زمان مورد نیاز برای طراحی لوگو به این نکته توجه کنید که برخی از شرکت ها ترافیک کاری زیادی دارند و این ترافیک کاری زمان اجرا را طولانی تر می کند و برخی با مدت زمان طولانی به دنبال تشکیل اتاق فکر و ایده پردازی در آن هستند . بهترین پیشنهاد ما این است که از طراح خود فاز به فاز خروجی مورد نظر را بخواهید و حتما در جلسه اتاق فکر طراحی لوگو شرکت کنید.

پنج نکته اساسی برای طراحی لوگو در کرج

در جمع بندی طراحی لوگو در کرج به پنج نکته اساسی اشاره می کنیم

  • با خود صادق باشید و یک ایده خاص یا یک سبک خاص را دنبال کنید
  • بهترین شرکت طراحی لوگو در کرج را با در نظر گرفتن قیمت انتخاب کنید
  • پس از بررسی دقیق و دیدن نمونه کارها به طراح خود اعتماد کنید
  • حتما اتود انگلیسی و فارسی لوگو خود را با هم طراحی کنید.
  • به هیچ عنوان کپی نکنید
  • هزینه طراحی لوگو در کرج چقدر است؟

هزینه طراحی لوگو با توجه به نوع طراحی لوگو متغیر است. چون برخی طراحی لوگو می تواند بصورت تصویری ، نوشتاری و یا ترکیبی از هر دو باشد. در طراحی های تصویری لوگو فقط از یک تصویر یا المان تشکیل شده است که با توجه به ماهیت برند طراحی می گردد  و نسبت به طراحی نوشتاری یا به اصطلاح لوگو تایپ هزینه بیشتری خواهد داشت . اما این موضوع در لوگو ترکیبی فرق دارد چون در این نوع طراحی لوگو می بایست از تصویر و لوگو تایپ استفاده شود و همین موضوع باعث می شود که کار طراحی پر چالش تر شود و همین عامل باعث می شود که هزینه این نوع طراحی لوگو بیشتر شود. اما این موضوع حائز اهمیت است که لوگو ترکیبی باعث باعث می شود که ماهیت برند شما قویتر و شناخته تر شده باشد و همین عامل باعث ایجاد وجه تمایز برند شما با سایر برند ها خواهد شد. مطمئن باشید هزینه ای که برای طراحی لوگو می پردازید خیلی زود به حساب شما بر میگردد. شما قرار است از این پس با این لوگو در بازار شناخته شوید پس هرچقدر لوگوی قوی و حرفه ای تری داشته باشید به مراتب قویتر و بزرگتر خواهید شد

در کرج لوگوهای طراحی شده کجاها نمایش داده می شوند؟

بعد از اتمام طراحی لوگو شاید این سوال برای شما پیش بیاید که برای دیده شدن لوگو چه کاری باید انجام داد. استفاده از کمپین های تبلیغاتی در کرج می تواند لوگو برند شما را به خوبی به نمایش بگذارد. در کمپین های تبلیغاتی قوی می بایست از وب سایت شرکت نهایت استفاده را برد. استفاده از وب سایت می تواند یکی از بهترین روش ها برای نمایش لوگو باشد به طوری که با افزایش بازدید کننده ها از وب سایت شما آن ها به ناچار لوگو شما را نیز می بینند و عاملی می شود جهت ارتقاء حس اعتماد مشتری به برند شما. استفاده از شبکه های اجتماعی و حتی بیلبوردهای تبلیغاتی نیز می تواند محلی برای نمایش لوگو شما باشد. باید به یاد داشته باشید که در فضای داخلی شرکت نیز از لوگو استفاده کنید تا حتی کارکنان شما نیز به دیدن لوگو شرکت عادت کنند. استفاده از لوگو در کنار نام برند در همه تبلیغات می تواند میزان اعتبار برند شما را افزایش دهد و باعث قدرت بخشید به برند شما گردد.

برای طراحی لوگو ارزان در کرج چه کنیم؟

همانطور که پیش تر عنوان گردید طراحی لوگو به ۳ روش انجام می پذیرد که روش لوگو تایپ می تواند ارزان ترین نوع طراحی لوگو باشد. اما در سال های گذشته برخی شرکت ها و یا افراد تحت عنوان طراح لوگو در کرج فعالیت می کنند که با قیمت های پایین کار طراحی لوگو را انجام می دهند. شما باید این نکته را در نظر بگیرید که این کار آن ها نشان دهنده حرفه ای نبودن آن هاست. اینگونه طراحی لوگو کاری ضعیف است که ممکن است اعتبار برند شما را نیز زیر سوال ببرد. برخی از این شرکت ها از نمونه های مشابه استفاده می کنند و اعتبار برند شما را به خطر می اندازند. شما می خواهید توسط لوگو حرفه ای قوی تر شوید اما با این کار به طور کلی از رقبا جا می مانید. برای طراحی لوگو ارزان فقط از شرکت های معتبر و با تجربه مشاوره بگیرید این کار باعث می شود که برند شما قوی بماند و حتی توسط لوگو به قوی تر شدن نیز فکر کنید.

منبع :  http://www.karajtizer.ir/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

%