تصور كنيد كه محلي در حال آتش سوزي است و شما بلافاصله قصد داريد با كپسول آتشنشاني آن را خاموش كنيد اما آن كپسول بعد از آخرين استفاده شارژ مجدد نشده است و شما نمي توانيد آتش را خاموش كنيد. اين وضعيت بسيار خطرناكي را به وجود مي آورد بطوريكه ممكن است اين آتش كوچك افزايش يابد و تا رسيدن آتشنشاني خسارت زيادي را به همراه داشته باشد.

شارژ كپسول آتشنشاني يكي از مهمترين اموري است كه بعد از نصب آن بايد انجام دهيد. استفاده از كپسول آتشنشاني در كرج با توجه به وجود آپارتمان هاي متعدد و جمعيت زياد شهر كرج باعث شده است كه امري ضروري تلقي شود و براي شارژ كپسول آتشنشاني در كرج بايد با متخصصين اين حوزه در ارتباط باشيد.

چه زماني شارژ كپسول آتشنشاني در كرج انجام مي شود؟

همانطور كه گفته شد كپسول آتش نشاني مي بايست بعد از هر بار استفاده بلافاصله شارژ شده و در محل خود مستقر گردد.

بازديد ماهيانه از كليه كپسول ها ي آتش نشاني غير از  كپسول آتش نشاني گاز دي اكسيد كربن كه هر ۶ ماه يك بار مي بايست بازرسي گردد.

همچنين بايد بازرسي ساليانه براي اطلاع از كيفيت و كميت مواد خاموش كننده صورت پذيرد تا در صورت نياز شارژ مجدد انجام پذيرد.

همانطور كه اشاره شد شارژ كپسول آتشنشاني امري بسيار مهم و ضروري است كه بايد بصورت متناوب انجام پذيرد. براي اين كار شما مي توانيد با كارشناسان شركت آذين در تماس باشيد تا از مشاوره و راهنمايي لازم بهره مند شويد. شارژ كپسول آتشنشاني باعث اطمينان خاطر شما خواهد شد.

با توجه به كاربردهاي متفاوت كپسول آتشنشاني در مكان هاي مختلف نحوه بررسي هاي دوره اي نيز متفاوت خواهد بود. اگر در فضاهاي صنعتي و بزرگ از كپسول آتشنشاني استفاده مي كنيد بايد دوره هاي بازديد را كوتاهتر كنيد چون در اين فضاها امكان وقوع آتش سوزي بيشتر است.

البته در همه مكان ها بايد اصول ايمني را به خوبي رعايت نمود . در آپارتمان ها و منازل مسكوني برخي بيخيال قرار دادن كپسول آتشنشاني مي شوند و اعتقاد دارند كه حادثه اي براي آنجا رخ نمي دهد. اما اين يك باور غلط است و همه مكان ها به داشتن كپسول آتشنشاني احتياج دارند.

براي شارژ كپسول آتشنشاني در كرج شما مي توانيد از كارشناسان ما راهنمايي لازم را دريافت نماييد و با خيال آسوده بهترين خدمات را دريافت نماييد.

منبع : http://www.ac-mart.ir