به منظور پخت بهتر ، سريعتر و آسان تر پيتزا و حتي انواع هات داگ تنوري و سيب زميني تنوري از دستگاه فر ريلي پيتزا استفاده مي كنند. گارد استيل فر ريلي پيتزا به پخت يكدست و يكنواخت پيتزا و آبدار كردن آن كمك شاياني مي كند؛ چون گرما را به صورت كاملا يكنواخت به تمام سطوح پيتزا مي رساند و براي پخت بهتر، ديگر نيازي به برشته كردن پيتزا نخواهد بود.

پيتزا از دسته غذاهاي زودپز يا به اصطلاح فست فود مي باشد كه در ايران نيز طرفداران بسياري دارد. امروزه پيتزا در همه فست فودها و حتي رستوران ها قابل تهيه مي باشد. اين موضوع بديهي است كه پيتزا اولين بار در شهر ناپل ايتاليا پخته شد و از آنجا بود كه به ساير كشورها از جمله ايران فرستاده شد. امروزه پيتزا آنقدر در تمام دنيا مشهور و پرطرفدار است كه هيچ كس نمي تواند از خوردن آن چشم پوشي كند.

نوع پخت پيتزا تقريبا در همه جا يكسان است و در فست فود ها از فرهاي مخصوص استفاده مي كنند. فر ريلي پيتزا از دسته وسائلي است كه براي پخت پيتزا در فست فودها و رستوران ها استفاده مي شود.

نقش اصلي


مواد بكار رفته در پيتزا مي تواند نقش اصلي را براي طعم و مزه آن ايفا كند. اما اگر بهترين مواد را براي پيتزا استفاده كنيد اما از فرهاي غيراستاندارد براي پخت آن استفاده شود مطمئنا مزه آن بد خواهد شد و مشتريان خود را از دست مي دهيد. طعم و مزه پيتزا اصلي ترين مورد براي مشتري محسوب مي شود تا به مشتري دائمي شما تبديل شود.

علاوه بر پخت بهتر و يكنواخت پيتزا شما مي تواند به كمك اين محصول در طول روز پيتزاهاي بيشتري را بپزيد كه اين امر در راضي نگه داشتن مشتري تاثير بسزايي دارد زيرا مشتري شما ديگر وقت زيادي را صرف سفارش پيتزا تلف نمي كند.

طراحي فر ريلي پيتزا به گونه اي است كه كمترين فضا را در محيط شما اشغال ميكند. جنس بدنه آن از استيل بوده كه از كيفيت و استحكام زيادي برخوردار است و با پخت و پزهاي زياد كيفيت خود را از دست نمي دهد.

فر ريلي پيتزا چه كارايي دارد و چه كمكي به ما در فست فود يا رستوران به ما خواهد كرد ؟
اگر شما صاحب يك فست فود باشيد و براي شما اهميت داشته باشد متفاوت باشيد , پيشنهاد ما در خصوص تهيه خمير پيتزا توليد آن در داخل فست فود يا رستورانتان است. بيشتر دوست داران پيتزا به كيفيت نان پيتزا بسيار اشاره مي كنند و خوش طعمي و تازگي اين قسمت از غذا را اهميت مي دهند.

براي تهيه خمير پيتزا بهتر است موارد تشكيل دهنده خمير به يك اندازه باشد. واضافه كردن همه موارد به آب بايد به تدريج انجام شده باشد.از مايع آب يا شير نيز مي توانيد استفاده كنيد و اگر مقداري چسبنده شد مي توانيد كمي آرد بيشتر اضافه كنيد.البته بعد از آماده شدن بهتر است يك ساعت تامل كنيد تا ور آمده و بسيار لذيذ شود.

بعد از اماده شدن خمير پيتزا نوبت به پخت آن مي رسد.فر ريلي پيتزا محصولي است كه مي تواند شما را در اين امر ياري كند.اگر در رستوران يا فست فود و يا كافي شاپ خود مشتريان زيادي داريد كه در منوي شما پيتزا را انتخاب مي كنند، پشنهاد ما به شما داشتن يك فر ريلي پيتزا KMC با قابليت هاي بسيار است. اين محصول انواع مختلفي دارد.

انواع فر ريلي پيتزا KMC


مدل PL55
اين فر پيتزا ۵۵۰۰۰ كيلو كالري قدرت حرارتي داشته و در ابعاد ۱۳۰x130x45 سانتي متر به توليد مي رسد. عرض دهنه فر پيتزا PL55 موجود در بازار ۵۰ سانتي متر مي باشد.
مدل PL88
فر پيتزا ريلي PL88 با دارا بودن ۸۸۰۰۰ كيلو كالري قدرت حرارتي و ابعاد ۱۵۰x140x45 سانتي متر و همچنين عرض دهنه ۷۰ سانتي متري يك فر پيتزا ريلي قدرتمند موجود در بازار مي باشد.
نوعي ديگر از فر پيتزا KMC كه توليد مي شود براي فست فودها، رستوران ها وكافي شاپ هاييست كه مشتريان زيادتري را دارند. اين نوع دو طبقه مي باشد كه مي تواند با سرعت و تعداد بيشتري از پيتزا را اماده كند. آماده شدن پيتزا در كمترين زمان از اولويت هاي مشتريان است.


اين فر پيتزا ۵۵۰۰۰ كيلو كالري قدرت حرارتي داشته و در ابعاد ۱۳۰x130x45 سانتي متر به توليد مي رسد. عرض دهنه فر پيتزا PL55 موجود در بازار ۵۰ سانتي متر مي باشد.
مدل PL88
فر پيتزا ريلي PL88 با دارا بودن ۸۸۰۰۰ كيلو كالري قدرت حرارتي و ابعاد ۱۵۰x140x45 سانتي متر و همچنين عرض دهنه ۷۰ سانتي متري يك نوع قدرتمند از اين محصول موجود در بازار مي باشد.
نوعي ديگر از فر پيتزا KMC كه توليد مي شود براي فست فودها، رستوران ها وكافي شاپ هاييست كه مشتريان زيادتري را دارند.اين نوع از فر ريلي پيتزا دو طبقه مي باشد كه مي تواند با سرعت و تعداد بيشتري از پيتزا را اماده كند. آماده شدن پيتزا در كمترين زمان از اولويت هاي مشتريان است.

اگر برايتان مهم است كه مراجعه كنندگان به فست فود شما از كيفيت پيتزايي كه ميل مي كنند راضي باشند،طبيعتا در كنار استفاده از مواد غذايي با كيفيت و تازه كه لازمه يك پيتزاي خوب است، بايد به پخت آن نيز توجه ويژه اي داشت. پخت پيتزا در فر ريلي پيتزا KMC به شما كمك مي كند كه پيتزاي شما در كمترين زمان ممكن كاملا مغز پخت شده و طعم مواد مصرفي شما را تغيير ندهد.

استفاده از غذاهاي فست فودي مخصوصا پيتزا در سال هاي اخير طرفداران بيشتري را به سمت خود جلب كرده اند. پس بسيار مهم است كه شما به عنوان صاحب يك فست فود بتوانيد پيتزا را به نحوي تهيه كنيد كه مشتريان شما راضي از آن جا خارج شوند.

نوع پخت بايد به گونه اي باشد كه طعم و عطر مواد غذايي بكار رفته نبايد تغيير كند. استفاده از فر ريلي پيتزا KMC مي تواند به شما كمك كند تا بتوانيد بهترين پيتزا را كيفيت عالي تهيه كنيد. مطمئنا با پخت پيتزاي با كيفيت مي توانيد بر روي افزايش مشتريان حساب ويژه اي باز كنيد .

شركت KMC با كسب سال ها تجربه و استفاده از نيروهاي متخصص و مجرب توانسته است كه بهترين دستگاه هاي فر ريلي پيتزا را توليد كنند.استفاده از يك دستگاه مرغوب مي تواند در پخت پيتزا كمك زيادي يكند و باعث شود كه مشتريان شما رو به روز افزايش داشته باشند.

البته از اين دستگاه همانطور كه اشاره شد مي توان در مصارف ديگري نيز استفاده نمود. به دليل استفاده از استيل در طراحي و ساخت اين دستگاه ، پخت غذا بهتر و يكنواخت تر انجام مي گيرد.
پيتزا از جمله غذاهايي است كه معمولا همه سنين به آن علاقه دارند پس مشخص است شما براي پخت آن با طيف وسيعي از افراد برخورد داريد بنابراين بايد بر نوع پخت آن بايد دقت بيشتري را به خرج دهيد تا بتوانيد به بهترين فست فود تبديل شويد.

شما مي توانيد براي خريد اين محصول و يا كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين ما در تماس باشيد.

منبع : http://www.pironicco.com/oven/%d9%81%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%aa%d8%b2%d8%a7/