در همه صنايع وقتي كه محصولات را بسته بندي مي نمايند بايد اطلاعات مربوط به آن محصول درج نمايند. اين كار توسط جت پرينتر صنعتي انجام مي شود . اين اطلاعات هم بر روي محصول و هم بر روي بسته بندي نيز بايد درج شود.
از زمان وقوع انقلاب صنعتي تا كنون همه شركت ها و كساني كه در كارهاي توليدي فعاليت دارند به فكر اين بوده اند كه بتوانند سهم فروش بيشتري را در بازار براي خود كسب كنند. بعد از جنگ جهاني دوم كه همه دنيا را تحت تاثير خود قرار داده بود شركت هاي توليدي سعي در بازگشت به بازار را داشتند. آن ها مي خواستند كه خيلي سريع اتفاقات را فراموش كرده و به رونق اقتصادي برگردند.
در اين دوران براي اينكه بازار را از دست ندهند فقط به فكر توليد محصول بودند و خيلي به كيفيت اهميت نمي دادند اما پس از گذشت سال ها وقتي ديدند كه بازار پر از رقيب شده است كميت و كيفيت محصولات توليدي را افزايش دادند.
بطوريكه با اجبار دولت ها مجبور بودند كه روي محصولات اطلاعات آن را نيز درج كنند و حتي تاريخ توليد و انقضا نيز بايد ثبت مي شد. اما اين كار زمان زيادي را از شركت ها تلف مي كرد تا اينكه جت پرينترهاي صنعتي وارد بازار شدند و به راحتي توانستند اين چالش را سپري كنند.

مزاياي استفاده از جت پرينتر


وقتي شما به عنوان يك شركت توليدي بزرگ و معتبر بر روي محصولات توليدي اطلاعات محصول را درج مي كنيد مشتريان از اين كار شما راضي مي شوند و اين كار به آن ها اين دلگرمي را مي دهد كه اطلاعات درج شده مي تواند در نحوه استفاده آن ها تاثير گذار باشد.
در همه محصولات توليد براي مشتري مهم است كه اطلاعات مربوط به تاريخ توليد و انقضا درج شود. مشتري با ديدن اين اطلاعات نسبت به خريد محصول اقدام مي كند. از محصولي فاقد اين اطلاعات باشد مشتريان حس اعتماد خود را از دست خواهند داد. به كمك جت پرينتر صنعتي مي توان به راحتي اين كار انجام داد و اطلاعات مورد نظر را به راحتي بر روي محصولات درج نمود.
استفاده از جت پرينتر صنعتي فقط به اين هدف معطوف نمي شود. جت پرينتر صنعتي با كيفيت مي تواند روند خط توليد را سرعت ببخشد و باعث شود كه خط توليد متوقف نشود. تصور كنيد يك نيروي انساني بصورت دستي اين كار را انجام دهد . خط توليد بسيار كند خواهد شد و شما نمي توانيد مشتري خود را راضي نكه داريد. البته در برخي از موارد خاص مي تواند پرينتر صنعتي دستي نيز استفاده نمود.
استفاده جت پرينتر صنعتي با كيفيت مي تواند هزينه هاي مربوط به جت پرينتر را كاهش دهد و تبديل به يك چالش براي شركت توليدي شما نشود. جت پرينتر صنعتي حتي در محيط هايي با درصد رطوبت بالا نيز به راحتي فعال هستند و اين امر باعث نمي شود كه خط توليد متوقف شود. برخي از جت پرينتر ها در محيط هاي مرطوب عملكرد و كارايي خود را از دست مي دهند . جت پرينتر صنعتي نقش افشانه در هر شرايطي كارايي خود را حفظ مي كنند و شما با آسودگي بيشتري از آن استفاده خواهيد كرد.
شما از طريق جت پرينتر صنعتي به راحتي مي توانيد از فونت ها مختلف استفاده نماييد. و حتي براي تنوع از هر فونت براي يك محصول خاص استفاده نماييد.
استفاده از جت پرينتر صنعتي مي تواند به رونق توليد شركت ها كمك زيادي كند. در صنايع بسته بندي لزوم استفاده از جت پرينتر دو چندان مي شود. چون در اين صنعت بايد طبق سفارش مشتري اطلاعات مورد نظر بر روي بسته بندي محصول درج شود. استفاده از جت پرينتر مرغوب و با كيفيت مي تواند اين اطمينان خاطر را به شما بدهد كه اطلاعات مندرج بدون كم و كاستي روي محصولات نوشته شود.

انواع جت پرينتر صنعتي


جت پرينتر صنعتي در مجموع به دو نوع تقسيم مي شوند كه به آنها معمولي و صنعتي گفته مي شود.
شما صاحبان كسب و كالا بنا بر تعداد محصول توليد شده در روز مي توانيد از اين نوع پرينتر ها يا جت پرينتر ها استفاده نماييد. جت پرينتر هاي صنعتي نسبت به جت پرينتر هاي معمولي با سرعت بالاتر و قابليت حضور در خط توليد مي تواند تاريخ انقضا ، تاريخ توليد ، قيمت و يا هر پارامتر ديگري را بر روي محصول شما درج نمايد.
ما در مقالات بعدي به شرح انواع و كارايي اين نوع پرينتر هاي صنعتي يا جت پرنتر هاي صنعتي مي پردازيم.
اگر صاحب محصول يا كالايي هستيد و قصد خريد يك جت پرينتر را داريد مي توانيد با يك تماس از مشاوران تمام وقت نقش افشانه كمك گرفته تا شما را براي خريد جت پرينتر مناسب با خط توليد و كالاي شما راهنمايي نمايند.
نقش افشانه توليد كننده انواع پرينتر هاي صنعتي ، جت پرينتر ، ليبل چسبان و… با بهره گيري از تكنولوژي روز دنيا آماده همكاري با مديران و صاحبان كسب و كارهاي صنعتي مي باشد.

شركت نقش افشانه مي تواند با توليد دستگاه هاي جت پرينتر صنعتي با بهترين كيفيت و خدمات پس از فروش به شما كمك كند كه در خط توليد خود احساس كندي نداشته باشيد. براي كسب اطالاعات بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد.

منبع :  http://www.naghshafshaneh.com/%D8%AC%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/