طراحي سايت

امروزه با توجه به شرايط كسب وكار ، داشتن يك وب سايت براي معرفي خدمات يا محصولات امري مهم و اجتناب ناپذير است . شايد صاحبان كسب و كارهاي سنتي ، نياز به داشتن يك وبسايت را حس نكرده اند و اهميتي به حضور درفضاي كسب و كار آنلاين را نميدهند اما واقعيت امر اين است كه عمر كسب و كار سنتي رو به اتمام است و مشتريان براي خريد يك محصول ، ابتدا در اينترنت جستجو و سپس محصول خود را با توجه به نوع سايت و شيوه ارائه محصول توسط هر وب سايتي اقدام به خريد ميكنند.

گستردگي دسترسي به اطلاعات يك سايت، هزينه طراحي سايت در مقايسه با امكاناتي كه در اختيار كاربران خود قرار مي دهد، و همچنين قابليت بروزرساني و مديريت آسان پورتال و سايت، از جمله مهمترين ويژگي هاي طراحي سايت مي باشد كه بايد به آن توجه ويژه نمود. همچنين اطمينان به يك شركت طراحي سايت با توجه به نمونه طراحي سايت هاي انجام شده توسط آن نيز تشخيص انتخاب مناسب را براي شما آسانتر مي كند

طراحي سايت تخصصي

طراحي انواع سايت شخصي، شركتي،فروشگاهي و … با تيم متشكل از گرافيست ، برنامه نويس و  طراح سايت همراه با تيم پشتيباني در شركت طراح سايت انجام مي پذيرد. يكسري معيارهاي مهم همانند كيفيت ، گرافيك چشم نواز و … به طور پيشفرض در انواع وب سايت هاي رعايت مي شوند و ساير فاكتور ها ي مورد نياز، دقيقا طبق نياز كارفرما انجام مي شود.

طراحي سايت واكنش گرا ( ريسپانسيو)

سايت ريسپانسيو (Responsive) يا واكنش گرا، وب سايتي است كه در مرورگر هاي ديوايس هاي مختلف مانند لپتاپ ، گوشي هاي موبايل و … شكل و قالب خود را حفظ كند. با گسترش دنياي اينترنت و گوشي هاي هوشمند و تبلت ها ، تكنيك طراحي سايت ريسپانسيو اهميت بسياري پيدا كرد.

طراحي سايت دايناميك

طراحي سايت دايناميك امروزه بسيار پرطرفدار شده است. سايت هاي دايناميك از تعدادي صفحات وب تشكيل شده اند. آنها در پاسخ به درخواست كاربر ساخته مي شوند. در واقع تنها اطلاعات پايگاه داده به روز مي شود. مديران سايت كنترل پنل سايت را در اختيار دارند. آنها مي توانند تغييرات مورد نياز خود را روي سايت را اعمال كنند.

طراحي سايت فروشگاهي

امروزه تعداد افرادي كه تمايل به خريد از سايت هاي فروشگاهي دارند در حال افزايش است. بسياري از افراد قبل از رفتن به مغازه حتما سري به يكي از سايت هاي فروشگاهي آنلاين زده و يك برآورد قيمت كرده تا با آگاهي از قيمت بتوانند خريد خود را انجام دهند.و همين امر باعث شده تا خيلي از افراد تصميم به طراحي سايت فروشگاهي بگيرند

فروشگاه اينترنتي

فروشگاه اينترنتي وب سايتي است كه اطلاعات مربوط به يك سري محصولات رو به كاربر نمايش ميده محصولات رو دسته بندي ميكنه و همچنين امكان سفارش و نهايتا پرداخت از طرف كاربر را فراهم كند. از معروفترين وب سايت هاي فروشگاهي در ايران ديجي كالا و در دنيا Amazon و Ebay را مي توان نام برد.

طراحي سايت چند منظوره

طراحي سايت چند منظوره ، همانطور كه از نام آن پيداست مي تواند اكثر نقش ها را پوشش داده و نياز تجارت هاي مختلف را برآورده سازد. دليل ديگر استفاده از قالب چند منظوره تغيير چشم اندازهاي كسب و كار شماست. با تغيير رويكردهاي كاري، شما نياز به اصلاحات خواهيد داشت. اينجاست كه بايد مطمئن شويد وب سايت شما متناسب با رويكردهاي كاري شما به روزرساني مي شود.

در دنيايي كه فناوري هاي جديد به طور مداوم محصولات با سطح كيفيت پايين يا متروك را تهديد مي كنند، اين ويژگي از ارزش بالايي برخوردار است، چرا كه مي توانيد با استفاده از قالب چند منظوره همگام با فناوري هاي روز دنيا پيش برويد.

طراحي سايت شخصي

امروزه با پديد آمدن شبكه هاي اجتماعي مختلف و توسعه وبلاگ هاي شخصي تصور ميشود كه نياز به داشتن وب سايت هاي شخصي كاهش پيدا كرده است. گرچه شبكه هاي اجتماعي و وبلاگ ها ميتوانند براي افراد به عنوان يك معرفي كننده آنلاين باشند، اما داشتن يك وب سايت شخصي تحت دامنه اينترنتي مختص فرد، براي كساني كه نياز به سايت شخصي دارند، چندين برابر مفيد تر ميباشد.در شبكه هاي اجتماعي يا وبلاگ ها ، گرافيك يا به صورت ثابت و غيرقابل تغيير است يا از امكانات گرافيكي محدودي براي تغييرات جزئي گرافيك ميتوان استفاده كرد. مهمترين مسئله اي كه در يك سايت شخصي حائز اهميت است، قالب و گرافيك زيبا و جذاب سايت ميباشد. گرافيك و قالب سايت شخصي بايد با توجه به روحيات، تخصص ها و اهدافي باشد كه فرد مطابق با آنها درخواست طراحي خود را داده است. شكل قالب ميتواند مبتني بر عكس فرد و يا زمينه كاري وي باشد.

طراحي سايت شركتي

در طراحي سايت شركتي ، هدف معرفي و نمايش نمونه كاها و خدمات يك موسسه يا شركت مي باشد. به دليل استفاده زياد كاربران از اينترنت، دارا بودن وب سايت اختصاصي براي شركت ها، بسيار اهميت داشته و در رقابت نقطه ي مثبتي محسوب مي شود.

 با قرار دادن محصولات در وب سايت ، امكان دسترسي به عكس، مشخصات و قيمت محصولات آسان شده و براي تعداد افراد زيادي فراهم مي شود.  وب سايت شركتي راه ارتباطي خوبي جهت برقراري ارتباط مشتريان نيز مي باشد. در واقع معرفي محصولات در سايت شركتي ، خود نوعي بازاريابي اينترنتي است.

سئو سايت

سئو چيست؟

سئو (SEO) يا بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو، به منظور بهبود عملكرد سايت شما براساس استاندارهاي موتورهاي جستجو و جذب بازديدكنندگان بيشتر از اين طريق، انجام ميگيرد. فاكتورهاي زيادي در سئو سايت تأثيرگذارند، از كلمات بكار رفته در متن و محتوا تا لينك هاي ورودي به سايت شما از سايت هاي ديگر، گاهي اوقات حصول اطمينان از ساختار مناسب سايت براي موتورهاي جستجو را سئو ميگويند. مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهاي جستجو نيست بلكه مناسب سازي سايت براي بازديدكنندگان نيز از فاكتورهاي اصلي آن ميباشد. بطوريكه در چند سال اخير سياست هاي گوگل با انتظارات بازديدكنندگان از سايت ها همسو شده است.

اهميت افزايش سئو سايت در چيست؟

اكثر كاربران اينترنتي صفحات مورد نظر خود را از موتورهاي جستجوي اصلي مانند گوگل پيدا ميكنند، از اين رو سئو مناسب كليد شما براي رسيدن به بازديد بيشتر است. علاوه براين موتورهاي جستجو همان چيزي را در اختيار كاربران قرار ميدهند كه آنها به دنبالش هستند به همين دليل در مقايسه با تبليغات اينترنتي، مشتريان اعتماد بيشتري به سايت شما خواهند داشت و اين امر اهميت سئو سايت را دوچندان خواهد كرد. كلمات جستجو شده توسط كاربران در موتورهاي جستجو اهميت بالايي دارند، تجربه نشان داده است كه جذب بازديدكننده زياد از طريق گوگل ميتواند موفقيت هر شركتي را تضمين كند.

طراحي سايت خبري

حتما خود شما هم كه در حال خواندن اين مطلب هستيد جزء افرادي مي باشيد كه هميشه به دنبال يافتن و پيگيري اخبار جديد هستيد و يكي از جاهايي كه هرروز به آن سر ميزنيد شبكه هاي اجتماعي يا وب سايت خبري ميباشد. در هر كشوري حتي در  كشور خودمان  سايتهاي خبري بسيار خوبي وجود دارند كه اخبار را به صورت آني بروز رساني نموده و كاربران ميتوانند به صورت آنلاين آن خبر را مطالعه نمايند.

مزاياي طراحي سايت خبري

يكي از مزيت چنين وب سايت هايي بازديدكنندگان بسيار زياد آنها ميباشد چراكه معمولا در آنها متن زياد وجود دارد و اين همان چيزي ميباشد كه موتورهاي جستجويي مانند گوگل به دنبال آنها هستند. بنابراين اگر شما هم مدير وب سايتهاي خبري باشيد مطمئنا شركت هاي ديگر در داخل وب سايت شما آگهي و تبليغات خواهند داد و ميتواند منبع مالي خيلي خوبي براي شما به حساب بيايد.

منبع : https://rasamplus.com