طراحي لوگو در كرج

چه چيزي باعث مي شود برخي لوگو هاي شركت ها ماندگار شوند؟ چگونه مي توان يك شركت طراحي لوگو در كرج را براي اين منظور انتخاب كرد؟

در اين مقاله به دو مقوله مي پردازيم و توضيح خواهيم داد كه چطور يك لوگوي خوب و در شان برند خود طراحي و انتخاب نماييد. همواره انتخاب لوگو براي شركت هاي نوپا سخت و دشوار است چون با انتخاب طرح نهايي برند آن شركت در بين رقبا بايد بدرخشد.

شما بايد در انتخاب طراح لوگوي خود وسواس بيشتري داشته باشيد چون وجه تمايز شما با ساير رقبا از همين لوگو شروع مي شود و شمات مي توانيد از طريق يك لوگوي خوب قدرت برند خود را به رقبا نشان دهيد.

داشتن يك لوگوي خوب و عالي و خلاقانه مي تواند در ذهن مشتريان نيز ماندگاري بيشتري داشته باشد و آن ها با ديدن لوگوي شما نام برند و محصولات شما را نيز به ياد خواهند آورد.

البته همانطور كه گفته شد اين امر خيلي مهم است كه شركت طراحي لوگو يك شركت قوي باشد تا بتواند با تناسب به اهداف شركت شما يك لوگوي عالي را طراحي نمايد. قوانين طلايي طراحي لوگو در كرج و ديگري فاكتورهاي موثر براي انتخاب يك طراحي لوگو در كرج و محل كسب و كار را بررسي مي كنيم.

يكي از اساسي ترين گام ها قبل از شروع هر كسب و كاري طراحي لوگو مي باشد. اين موضوع تا آنجا اهميت دارد كه يك تصميم قوي براي طراحي لوگو مي تواند در موفقيت شما در آن كسب و كار نقش تعيين كننده اي را ايفا كند.
طراحي لوگو مي تواند ارتباط بين شما و مشتريانتان را مانند يك زنجير محكم نمايد. لوگري شما مي تواند در كاتالوگ ، تيزر تبليغاتي ، عكس صنعتي يا هر جاي كسب و كار شما استفاده شود.

طراحي لوگو به شكلي است كه يك بيننده و يا يك مشتري شما وقتي با آن روبرو مي شود مي بايست به نحوي در ذهن او نسوخ نمايد كه درمكان ها ي مختلف بتواند بين رقبا ي شما بدون مكث شما را انتخاب كند. البته همخواني يك طرح لوگو با تخصص و پيشه ي شما اين كار را راحت تر مي كند.

اهميت طراحي لوگو

لوگو در واقع يك اثر هنري ماندگار است كه مي بايست يك شناسنامه داشته باشد. در استان البرز و شهر كرج توجه به اين موضوع از تابلو هاي فروشگاهها يا تبليغات صاحبان و مديران كسب و كار ديده مي شود. رقابت در كرج براي داشتن يك لوگوي زيبا وارد دوره ي جديدي شده است.
براي طراحي لوگو در كرج بايد به فاكتور هاي مختلفي اهميت داد. اهميت طراحي لوگو در كرج تا اينجاست كه به علت همجواري با پاييتخت برخي از مشتريان شما مي توانند به راحتي شما و رقبايتان را در كرج كنار گذاشته و يك مجموعه تهراني را انتخاب نمايند.

ساخت بهترين لوگو

براي انتخاب يا طراحي يك لوگو به موارد زير حتما دقت كنيد:
۱- قبل از مشورت با طراح يا شركت خود كمي تحقيق كنيد
۲- براي انتخاب مجموعه اي كه طراحي لوگو در كرج را انجام مي دهد كمي تحقيق و بررسي كنيد
۳- چند نمونه سبك طراحي شده مشابه سليقه ي خود به طراح ارائه دهيد
۴- به خوانايي و رسايي لوگو دقت كنيد
۵- همكاران و رقباي خود در كرج را بررسي و لوگوي آنها خوب نگاه كنيد

 

چرا خدمات طراحي لوگو در رسام تصوير متمايز است ؟

طراحي منحصر به فرد

طراحي منحصر به فرد

طراحي لوگو يكي از مهمترين فاكتورهاي پيشرفت يك برند است كه مي بايست به بهترين شكل طراحي گردد يك طراحي منحصر به فرد لوگو مي تواند وجه تمايز برند شما با ساير رقبا باشد.

استفاده از جديدترين متدهاي طراحي

استفاده از جديدترين متدهاي طراحي

براي رسيدن به يك لوگوي منحصر به فرد بايد از جديدترين متدهاي طراحي بهره برد چون لوگوي برند شما مي بايست در نوع طراحي و استفاده از المان ها نيز منحصر به فرد باشد.

تجربه و دانش

تجربه و دانش

براي خلق يك لوگو منحصر به فرد تجربه و دانش دو آيتم بسيار مهم هستند كه در مجموعه رسام به خوبي اجرا شده است . تجربه و دانش تيم طراحي رسام مي تواند در به شما كمك كند كه يك لوگوي عالي داشته باشيد.

طراحي و اجراي خلاقانه

طراحي و اجراي خلاقانه

بهره بردن از برترين متدهاي طراحي در كنار تجربه و دانش باعث مي شود كه طراحي خلاقانه لوگو به خوبي انجام پذيرد. براي ايجاد يك لوگوي منحصر به فرد بايد طراحي كاملا خلاقانه انجام گيرد.

 

فاكتورهاي موثر در طراحي لوگو

واقعيت امر اين است كساني كه به دنبال راه اندازي يك كسب و كار جديد در كرج و حتي همه ي شهرها هستند در واقع گام اول را انتخاب برند مي دانند. اين انتخاب برند و نام تجاري باعث مي شود نگاه بيزنسي مردم را نيز همراه داشته باشد.

پس طراحي لوگو در كرج و شهر شما اولين گام بعد از انتخاب برند است. براي انتخاب يك لوگو يا طراحي لوگو شايد به طراحي حرفه اي آن نياز نباشد. و با يك شركت طراحي لوگو و مبتدي و يا سرچ در اينترنت بتوانيد ايده هاي ساده را دنبال كنيد.

يك نكته مهم وجود دارد و آن اين است كه شايد برخي از شركت ها براي اينكه در بازار رقتبت بمانند مي خواهند طرح لوگوي خود را تغيير دهند البته اين تغيير به معني حذف لوگوي قبل نيست بلكه مي تواند با يك طراحي جامع و عالي طرح جديدي براي لوگوي قديمي ايجاد نمود.

طراحي لوگو خوب در شركت طراحي لوگو در كرج :

اهميت انتخاب لوگو بسيار زياد است.

اين يك جمله كليدي و بسيار مهم براي شركت هايي است كه تازه تاسيس هستند و مي خواهند در اين بازار سهمي براي خود داشته باشند. چون برند شما را با لوگوي شما خواهند شناخت و اين بسيار مهم است كه يك لوگوي عالي را انتخاب نماييد.

طراحي لوگو در كرج با توجه به بافت رقابتي كسب و كار هاي داخل شهر اگر فاكتور اصلي انتخاب مشتري نباشد حتما يكي از فاكتور هاي مد نظر مشتري است. لوگوي شما اولين نقطه ي تماس كسب و كار شما با جهان خارج است. طراحي لوگو نيازمند فاكتور هاي پيچيده اي است.

فاكتور هايي مثل مهارت هاي طراحي ، خلاقيت و ايده پردازي، اجراي دقيق و هدفمند ، شناخت رنگ و توانايي ارتباط كسب و كار با لوگو. يك طراح هرچند كه تسلط كامل بر طراحي را داشته باشد بايد صنعت كسب و كار خصوصا كسب و كار كرج يا محل كار را به خوبي بشناسد و نياز ها را درك كند.

پس حتما اين نكته را فراموش نكنيد كه انتخاب يك شركت طراحي لوگو تا چه اندازه مي تواند مهم و اثرگذار باشد. تفاوت هاي زيادي بين يك شركت حرفه اي طراحي لوگو با شركت ها مبتدي است چون شناخت بازار و آناليز رقبا بايد در طراحي لوگوي شما دخيل باشد تا بتوان يك لوگو در شان برند شركت شما طراحي شود.

طراحي لوگو يكي از زير مجموعه هاي كوچك از نام تجاري شما به حساب مي آيد و به يقين آينده نام تجاري شما در شهر يا منطقه خود منوط به گام هاي بعدي شما مي باشد.

 

بهترين گرافيست و شركت طراحي لوگو در كرج

هدف يك طراحي لوگو ايجاد يك شاهكار نيست با توجه به اينكه بعضي از افراد به دنبال يك لوگو سريع و ارزان هستند و نه تنها بهايي براي آن نمي پردازند بلكه در كمترين زمان ممكن بهترين لوگو را مي خواهند و همانطور كه گفته شد اين يك روش غلط است چون طراحي يك لوگوي خوب مي تواند در افزايش قدرت برند شما اثرگذار باشد.

قبل از معرفي فاكتور هاي انتخاب يك شركت طراحي لوگو در كرج بايد چند نكته را بيان كنيم:

۱- حتما براي طراحي لوگوي خود وقت مناسب را در نظر بگيريد . صبر باعث مي شود طراح شما چه در كرج و چه در شهر يا منطقه ي ديگر خروجي رضايتمندي را تحويل دهد. چون بايد همه مولفه هاي موجود را بررسي و سپس شروع به طراحي نمود.

۲- برخي انتظارات خود را از طراح شفاف بيان كنيد. همه چيز را به طراح لوگو نسپاريد. مخصوصا اگر به دنبال سبك يا موضوع خاصي هشتيد. در بعضي مواقع يك سري اطالاعات از رقبا و حتي نوع محصولات شما مي تواند در نوع طراحي لوگو تاثير گذار باشد.

۳- حتما خروجي هاي يك طراح يا نمونه كار هاي گرافيست را مشاهده كنيد تا ببينيد انتظار شما قابل برآورده شدن است يا خير.

بعد از اعلام آمادگي شما گام بعدي تحليل و بررسي يك شركت طراحي لوگو در كرج است.

قيمت طراحي لوگو در كرج:

قبل از پاسخ دادن به هر سوالي براي اين منظور بايد دانست كه لوگو يك اثر هنري مانند يك تابلوي نقاشي است. با توجه به اينكه در اتحاديه طراحان گرافيك هزينه ي ثابتي تعيين شده است اما قيمت هاي مختلفي براي طراحي لوگو وجود دارد. قيمت طراحي لوگو در كرج هم از اين موضوع مستثني نيست.
قيمت طراحي لوگو در كرج به مدت زمان و تعداد اتود نيز بستگي دارد.

تحليل و بررسي يك شركت طراحي لوگو

انتخاب يك طراحي لوگو در كرج را با توجه به گستردگي شركت هاي طراحي با عجله انجام ندهيد. بسته به بودجه ي شما و هدف شما مي توانيد از برگزاري يك مسابقه با يك جايزه ي وسوسه انگيز شروع كنيد و از همه ي طراحان دعوت به همكاري و شركت در مسابقه را داشته باشيد.

يا با تحقيق در باره يك شركت طراحي لوگو در كرج و ديدن نمونه كارهاي اجرا شده نسبت به عقد قرارداد اقدام كنيد. در اين بخش شما بايد با ديد كامل و تحقيق زياد شركت طراح لوگو را انتخاب نماييد چون انتخاب شركت طراحي لوگو در كرج مي تواند به شما كمك كند تا قوي شويد و رشد كنيد. استفاده از مشاوره مي تواند مسير جديدي را براي شما در فضاي رقابتي ايجاد نمايد.