فروش وان و جکوزی

 

 آیا شما و خانواده تان این روزها زمان بیشتری را در خانه می گذرانید؟ اگر چنین است، به احتمال زیاد از پاسیو و فضای بیرونی خود استفاده بیشتری کرده اید.

در حالی که گذراندن وقت در بیرون از خانه در طول روز می تواند بسیار راحت و دلگرم کننده باشد، زمانی که خورشید غروب می کند، دمای هوا کاهش می یابد، و باعث می شود که گذراندن وقت با عزیزان در خارج از منزل راحت تر شود.
 
خوشبختانه، با راه حل های مناسب گرمایش در فضای باز، این دیگر مشکلی نخواهد داشت. بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از بهترین راه‌ها برای گرم کردن پاسیو و فضای بیرون از خانه بیندازیم.
 
 
 

 در وان آب گرم و جکوزی خود را گرم نگه دارید

 
در حالی که یک جکوزی کل فضای بیرونی شما را گرم نمی کند، مطمئنا شما و اعضای خانواده تان را گرم و برشته نگه می دارد. از هوای تازه فضای نشیمن حیاط خلوت خود لذت ببرید و در عین حال مزایای آب درمانی را تجربه کنید . درست است، گذراندن وقت در جکوزی می تواند بسیار بیشتر از گرم نگه داشتن شما باشد.
 
از طریق یک روش درمانی آزمایش شده و واقعی، خیساندن در وان آب گرم به طور منظم می تواند به کاهش دردها، بهبود الگوهای خواب، کاهش احساس استرس، بهبود گردش خون ، افزایش انرژی، بهبود تعادل، انعطاف پذیری و تحرک کلی کمک کند. تعدادی دیگر از مزایای سلامتی و سبک زندگی.
 
جکوزی ها به راحتی از 100 درجه فارنهایت تا 104 درجه فارنهایت گرم می شوند و می توان آنها را با استفاده از پنل کنترل دیجیتال یا از یک دستگاه تلفن همراه تنظیم کرد.
 
بخاری های پاسیو در فضای باز
شیک و کارآمد، یک بخاری پاسیو در فضای باز می تواند در خنک ترین شب ها شما را گرم و برشته نگه دارد. به سادگی با یک پتو و کتاب خوب روی مبل خود در فضای باز راحت باشید، یا تمام خانواده را بیرون بیاورید تا زیر نور مهتاب ناهار بخورند.
 
برای اکثر بخاری‌های فضای باز، می‌توانید آن را بر اساس نیاز خود و میزان سرمای بیرون آن را روی دمای خاصی تنظیم کنید.
 
گودال آتش یا میز آتش
با ویژگی آتش نشانی گرما و سبک را به فضای حیاط خلوت خود بیاورید. هم چاله های آتش و هم میزهای آتش گزینه های بسیار خوبی برای اکثر حیاط های خلوت هستند، فقط بستگی به چیزی دارد که شما به دنبال آن هستید.
 
یک گودال آتش به طور کلی برای حیاط خلوت های بزرگتر که ممکن است بخواهید گروهی از مردم را سرگرم کنید ایده آل است. گودال های آتش به طور کلی در یک پاسیو، عرشه یا در خود حیاط خلوت قرار می گیرند. تا زمانی که این کار با خیال راحت و در چارچوب قانون محلی شما انجام شود، می توانید در تمام طول سال از گودال آتش خود لذت ببرید!
 
از طرف دیگر میزهای آتش نشانی معمولاً روی عرشه یا پاسیو یا زیر آلاچیق نگهداری می شوند. اغلب در ترکیب با یک مکالمه استفاده می شود
 
کارهایی که در خارج باید انجام دهید
وقت خود را بیرون از خانه صرف می کنید یا با خانواده و دوستان؟ در اینجا 15 کاری وجود دارد که می توانید برای مشغول ماندن انجام دهید:
 
کتاب بخوانید
به موسیقی گوش دهید
گیتار بزن
در مورد روز خود صحبت کنید
در وان آب گرم غوطه ور شوید
ورزش
یوگا یا کشش انجام دهید
با سگ خود بازی کنید
با بچه هایتان ورزش کنید
بافتنی یا قلاب بافی
چند کار در حیاط انجام دهید
یک فیلم تماشا کنید
از خانه کار کنید
یک کاردستی در فضای باز را تکمیل کنید
از آرامش و سکوت لذت ببرید
وقت خود را در خارج چگونه سپری خواهید کرد؟
 
پاسیو خود را با وان و جکوزی در فضای باز تکمیل کنید
آیا اطلاعات این مقاله برای شما مفید بود؟ بسیاری از موارد دیگر در وبلاگ ما وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از فضای زندگی خانه و حیاط خلوت خود نهایت استفاده را ببرید، به خصوص با افزودن جکوزی ، آبگرم شنا یا سونا .
 
برای شروع امروز، با نمایشگاه ما تماس بگیرید. یکی از کارشناسان اوقات فراغت خانه و حیاط خلوت ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند فضای زندگی خود را در فضای باز گسترش دهید و از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرید.