x تبلیغات
دیزاینستان

فر ریلی پیتزا

 

به منظور پخت بهتر ، سريعتر و آسان تر پيتزا و حتي انواع هات داگ تنوري و سيب زميني تنوري از دستگاه فر ريلي پيتزا استفاده مي كنند. گارد استيل فر ريلي پيتزا به پخت يكدست و يكنواخت پيتزا و آبدار كردن آن كمك شاياني مي كند؛ چون گرما را به صورت كاملا يكنواخت به تمام سطوح پيتزا مي رساند و براي پخت بهتر، ديگر نيازي به برشته كردن پيتزا نخواهد بود.

پيتزا از دسته غذاهاي زودپز يا به اصطلاح فست فود مي باشد كه در ايران نيز طرفداران بسياري دارد. امروزه پيتزا در همه فست فودها و حتي رستوران ها قابل تهيه مي باشد. اين موضوع بديهي است كه پيتزا اولين بار در شهر ناپل ايتاليا پخته شد و از آنجا بود كه به ساير كشورها از جمله ايران فرستاده شد. امروزه پيتزا آنقدر در تمام دنيا مشهور و پرطرفدار است كه هيچ كس نمي تواند از خوردن آن چشم پوشي كند.

نوع پخت پيتزا تقريبا در همه جا يكسان است و در فست فود ها از فرهاي مخصوص استفاده مي كنند. فر ريلي پيتزا از دسته وسائلي است كه براي پخت پيتزا در فست فودها و رستوران ها استفاده مي شود.

ادامه مطلب

طراحی لوگو در کرج

 طراحي لوگو در كرج

چه چيزي باعث مي شود برخي لوگو هاي شركت ها ماندگار شوند؟ چگونه مي توان يك شركت طراحي لوگو در كرج را براي اين منظور انتخاب كرد؟

در اين مقاله به دو مقوله مي پردازيم و توضيح خواهيم داد كه چطور يك لوگوي خوب و در شان برند خود طراحي و انتخاب نماييد. همواره انتخاب لوگو براي شركت هاي نوپا سخت و دشوار است چون با انتخاب طرح نهايي برند آن شركت در بين رقبا بايد بدرخشد.

شما بايد در انتخاب طراح لوگوي خود وسواس بيشتري داشته باشيد چون وجه تمايز شما با ساير رقبا از همين لوگو شروع مي شود و شمات مي توانيد از طريق يك لوگوي خوب قدرت برند خود را به رقبا نشان دهيد.

داشتن يك لوگوي خوب و عالي و خلاقانه مي تواند در ذهن مشتريان نيز ماندگاري بيشتري داشته باشد و آن ها با ديدن لوگوي شما نام برند و محصولات شما را نيز به ياد خواهند آورد.

البته همانطور كه گفته شد اين امر خيلي مهم است كه شركت طراحي لوگو يك شركت قوي باشد تا بتواند با تناسب به اهداف شركت شما يك لوگوي عالي را طراحي نمايد. قوانين طلايي طراحي لوگو در كرج و ديگري فاكتورهاي موثر براي انتخاب يك طراحي لوگو در كرج و محل كسب و كار را بررسي مي كنيم.

يكي از اساسي ترين گام ها قبل از شروع هر كسب و كاري طراحي لوگو مي باشد. اين موضوع تا آنجا اهميت دارد كه يك تصميم قوي براي طراحي لوگو مي تواند در موفقيت شما در آن كسب و كار نقش تعيين كننده اي را ايفا كند.
طراحي لوگو مي تواند ارتباط بين شما و مشتريانتان را مانند يك زنجير محكم نمايد. لوگري شما مي تواند در كاتالوگ ، تيزر تبليغاتي ، عكس صنعتي يا هر جاي كسب و كار شما استفاده شود.

طراحي لوگو به شكلي است كه يك بيننده و يا يك مشتري شما وقتي با آن روبرو مي شود مي بايست به نحوي در ذهن او نسوخ نمايد كه درمكان ها ي مختلف بتواند بين رقبا ي شما بدون مكث شما را انتخاب كند. البته همخواني يك طرح لوگو با تخصص و پيشه ي شما اين كار را راحت تر مي كند.

اهميت طراحي لوگو

لوگو در واقع يك اثر هنري ماندگار است كه مي بايست يك شناسنامه داشته باشد. در استان البرز و شهر كرج توجه به اين موضوع از تابلو هاي فروشگاهها يا تبليغات صاحبان و مديران كسب و كار ديده مي شود. رقابت در كرج براي داشتن يك لوگوي زيبا وارد دوره ي جديدي شده است.
براي طراحي لوگو در كرج بايد به فاكتور هاي مختلفي اهميت داد. اهميت طراحي لوگو در كرج تا اينجاست كه به علت همجواري با پاييتخت برخي از مشتريان شما مي توانند به راحتي شما و رقبايتان را در كرج كنار گذاشته و يك مجموعه تهراني را انتخاب نمايند.

ادامه مطلب

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

سئو در کرج

سئو چیست؟ واژه SEO مخفف عبارت (Search Engine Optimization) به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنر و علم گرفتن هدفمند ترافیک وب سایت از نتایج جستجوی موتورهای جستجو است.

چرا سئو مهم است؟

تقریبا ۷۰٪ از کل بازدید از وب سایت شما از طریق جستجودر گوگل ایجاد می شود و اگر ترافیک را از سایر موتورهای جستجوگر محبوب (مانند بینگ، یاهو و یوتیوب) را اضافه کنید، ۸۰ تا ۹۰ درصد از کل ترافیک یک سایت از طریق یک موتور جستجو حاصل می شود.

برای به دست آوردن یک وب سایت بهینه سازی شده برای جستجو، بسیار مهم است که نیازهای اساسی برای مشاهده آنلاین را درک کنید. چگونه می خواهید از ترافیک وب سایت کسب درآمد کنید؟ هنگامی که اهداف کسب و کار تعریف می شود، وقت آن است که یک استراتژی سئو ایجاد شود که فرصت های شما را به حداکثر برساند. هنگامی که استراتژی توسعه یافته است، می توانیم یک فرآیند بهینه سازی موتور جستجوی خلاقانه را برای رسیدن به این اهداف تجاری آغاز کنیم.

ما خود را یک شرکت سئو در کرج نمی دانیم بلکه ما شریک تجاری شما هستیم

تیم ما اعتقاد دارد که موفقیت کسب و کار مشتریانمان موفقیت کسب و کار ما هست و رضایتمندی ۱۰۰% آنها بهترین تبلیغات برای مجموعه ما است. تیم ما افتخار می کند که مشتریانی دارد که با رضایتمندی که برای آنها در این مجموعه ایجاد شده اینجا را همانند مجموعه دوم کسب و کار خود می دانند و چندین سال به این مجموعه اعتماد میکنند. تیم ما با بهینه سازی سایت در کرج و سئو سایت در کرج و طراحی سایت در کرج و سایر نقاط کشور به بهترین و استاندارد ترین شکل ممکن شما را در هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار شما در دنیای وب کمک خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب

طراحی کاتالوگ در کرج

 طراحی کاتالوگ در کرج

استفاده از کاتالوگ همواره برای معرفی محصولات و حتی یک برند در بین مخاطبین و یا مشتریان کاربرد داشته است. امروزه حتی با پیشرفت های دنیای دیجیتال و آنلاین استفاده از کاتالوگ های کاغذی کاربرد خاص خود را به همراه دارد. طراحی کاتالوگ در کرج علاوه بر معرفی خوب و جامع محصولات باید برند شما را نیز به خوبی معرفی نماید  بطوریکه وقتی مشتریان حتی از دور چشمشان به طراحی کاتالوگ شما می افتد آن را متعلق به شما بدانند.

شما قبل از هر چیزی می بایست اهداف خود از طراحی و چاپ کاتالوگ را پیدا کنید. در بعضی مواقع هدف شما شرکت در یک نمایشگاه بزرگ است و برای اینکه محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی نمایید احتیاج به کاتالوگ خواهید داشت که باید تعداد زیادی را چاپ نمایید.

تاریخچه طراحی کاتالوگ:

استفاده از کاتالوگ بعد از جنگ جهانی توجه زیادی را به خود جلب نمود. با توجه به گسترش صنعت های مختلف و وجود بازارهای زیاد برای فروش لزوم استفاده از کاتالوگ بیشتر نمایان گردید. چون استفاده از کاتالوگ باعث می شد که مشتریان همزمان عکس و مطالب مورد نیاز محصول را ببینند که انتخاب راحت تری داشتند. این کار امروزه نیز بسیار با اهمیت است چون همه شرکت ها به دنبال فروش بیشتر و کسب سود بیشتری هستند و این امر مستلزم این است که مشتریان با محصولات جدید شما آشنا گردند.

چرا کاتالوگ مهم است:

یک کاتالوگ، مانند یک کارت یا کارت تجاری، ابزاری است که برای شناسایی و تقویت آگاهی از برند مورد استفاده قرار می‌گیرد. متخصصان بازاریابی می‌دانند که چقدر دقت در ایجاد یک کاتالوگ وجود دارد و اینکه چگونه یک کاتالوگ خوب می‌تواند تفاوت را بر حسب فروش انجام دهد.

ممکن است شما برای یک بازار هدف خاص احتیاج به کاتالوگی داشته باشید که فقط به معرفی چند محصول خاص بپردازد دارید و تمرکز خود را روی همان چند محصول می گذارید.

اما همیشه شرکت ها یک کاتالوگ اصلی را به همراه معرفی همه محصولات خود طراحی و چاپ می کنند تا هنگام مراجعه مشتریان از آن استفاده نمایند. کاتالوگ جامع و پر از اطلاعات لازم در مورد همه محصولات به همراه عکس های باکیفیت و طراحی عالی و بی نظیر می باشد.

طراحی کاتالوگ در کرج و نوع صفحه آرایی باید به گونه ای انجام شود که مخاطب و یا مشتریان سریع خسته نشوند بلکه باعث شود که آن ها با اشتیاق بیشتری به دیدن محصولات شما داشته باشند.

ادامه مطلب

چاپ کاتالوگ در کرج

 

چاپ کاتالوگ در کرج

شاید در شهر کرج و یا استان البرز مشغول به کسب درآمد هستید و به دنبال یک چاپ کاتالوگ برای محصولات خود در کرج هستید.
شما برای این منظور شاید به دفاتر فنی یا شرکت های تبلیغاتی مراجعه کنید. البته که چاپ خانه های متعددی در کرج نیز مشغول به فعالیت می باشند. اگر با تیم حره ای آشنا نباشید خدایی نکرده مشمول ضرر می شوید.

کاتالوگ ها در واقع به معرفی برند و محصولات و خدمات ارائه شده شما می پردازند. استفاده از تصاویر گرافیکی و خلاقانه و عکس های با کیفیت محصولات باعث افزایش جلب توجه مشتریان به برند شما می گردند. کاتالوگ ها نیز مانند هر وسیله تبلیغاتی دیگری باید از اصول و ویژگی های خاصی پیروی نمایند و شما لازم است قبل از سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج به این مسائل توجه کافی را داشت باشید.

هدف از سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج چیست؟

با توجه به اینکه تنوع تولید محصولات شرکت ها هر روزه در حال افزایش می باشد و معرفی هرکدام از محصولات بصورت شفاهی برای مشتریان کاری سخت و وقت گیر می باشد از اینرو مدیران ایت شرکت ها برای جبران این زمان از دست رفته می بایست با طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج محصولات و خدمات خود را اینگونه معرفی نمایند. با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی و بزرگ شدن فضای مجازی تصور شد که دیگر نیازی به کاتالوگ نمی باشد اما با گذشت زمان اهمیت وجود کاتالوگ حتی بیشتر از قبل نمایان گردید. حتی شاهد هستیم که کاتالوگ ها مجازی نیز طراحی شدند که نتیجه این امر باعث گردیده کاتالوگ تاثیر مستقیم بر روی فروش محصولات داشته باشد. اگر بخواهیم تبلیغات مصور یعنی بروشور و کاتالوگ را با سایر تبلیغات مانند تلویزیون مقایسه کنیم می بینیم که چاپ کاتالوگ به مراتب ارزانتر از و به صرفه تر از تبلیغات تلویزیونی می باشد.

کاتالوگ در کرج برای چه کسانی چاپ می شوند؟

کاتالوگ را می توان برای همه صنف ها طراحی و چاپ نمود . حتی اگر شما کارگاهی کوچک هستید حتما برای معرفی محصولاتتان باید از کاتالوگ استفاده نمایید. شما از طریق کاتالوگ می توانید پیام خود را به مشتری انتقال دهید.
امروزه در کرج با توجه به رشد جمعیت و بازارهای هدف گوناگون شما مجبور به زراحی و چاپ کاتالوگ در کرج هستید. این کار باعث می شود که برند و محصولات شما به خوبی در بین مردم و مشتریان معرفی شود و در نتیجه افزایش فروش را به همراه داشته باشد.

بسیار پیش آمده که عکاسی صنعتی شما مناسب چاپ کاتالوگ نبوده ، یا طراحی منحصر به فردی برای شما انجام نشده است ، یا حتی از کیفیت رنگ و کاغذ چاپ راضی نبوده اید.
داشتن یک کاتالوگ خوب در واقع یک سرمایه گذاری کوتاه و شاید بلند مدت باشد.
شما با برنامه ریزی دقیق می توانید کاتلوگی داشته باشید که نه تنها در کرج و استان البرز حتی قابل رقابت با سایر رقبای شما در سراسر کشور باشد.
مشتریان شما می توانند از طریق یک بروشور و یا کاتالوگ شما را در شهرتان کرج و یا سراسر کشور پیدا کنند و اقدام به خرید کنند.

عکس محصولات شما بر روی یک کاغذ با کیفیت به مراتب بهتر و تاثیر گذارتر از صفحه نمایش یک رایانه است. مشتریان با دیدن محصولات شما در قالب یک کاتالوگ بهتر می تواندد برای خرید ترغیب شوند. شما با چاپ کاتالوگ در کرج می توانید محصولاتتان را آنگونه که باید معرفی نمایید.

یکی از روش های موثر و کار آمد در خصوص معرفی محصولات و خدمات به مشتریان، ارائه کاتالوگ و بروشور باشد. شاید از خودتان بپرسید در دنیای دیجیتال عصر حاضر آیا لزومی بر چاپ کاغذ و روش های بازاریابی سنتی هنوز قابل قبول است؟ ما به شما قاطعانه می گوییم که بله قابل قبول و کارآمد است.

طراحی کاتالوگ تاثیر گذار و گویا از مولفه هایی است که می تواند احتمال انتخاب شما توسط مشتری را افزایش می دهد.

کاتالوگ نه تنها به معرفی محصولات شما می پردازد بلکه نام و برند شما را نیز به نمایش می گذارد و تبلیغ می نماید. در واقع کاتالوگ بیانگر اصول کلی شرکت شما در مقابل مشتریان است. از همین رو شما باید دقت و توجه خاصی را در انتخاب چاپ کاتالوگ در کرج خرج نمایید.

امروزه در کرج به واسطه شهرک های صنعتی متعددی که وجود دارند شرکت های تولیدی و صنعتی رقابت خاصی را در جهت به دست آوردن سهم فروش بیشتر آغاز نموده اند. انتخاب طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج با کیفیت می تواند شما را از سایر رقبا متمایز سازد و سهم بیشتری را در بازار به خود اختصاص نمایید.
به واسطه همین شرکت های متعدد در بازار کسانی که کار چاپ کاتالوگ در کرج را انجام می دهند نیز روز به روز در حال افزایش است و اکثرا از کیفیت و خلاقیت بی بهره هستند.

ادامه مطلب

طراحی لوگو در کرج

 

طراحی لوگو در کرج

چه چیزی باعث می شود برخی لوگو های شرکت ها ماندگار شوند؟ چگونه می توان یک شرکت طراحی لوگو در کرج را برای این منظور انتخاب کرد؟

در این مقاله به دو مقوله می پردازیم و توضیح خواهیم داد که چطور یک لوگوی خوب و در شان برند خود طراحی و انتخاب نمایید. همواره انتخاب لوگو برای شرکت های نوپا سخت و دشوار است چون با انتخاب طرح نهایی برند آن شرکت در بین رقبا باید بدرخشد.

شما باید در انتخاب طراح لوگوی خود وسواس بیشتری داشته باشید چون وجه تمایز شما با سایر رقبا از همین لوگو شروع می شود و شمات می توانید از طریق یک لوگوی خوب قدرت برند خود را به رقبا نشان دهید.

داشتن یک لوگوی خوب و عالی و خلاقانه می تواند در ذهن مشتریان نیز ماندگاری بیشتری داشته باشد و آن ها با دیدن لوگوی شما نام برند و محصولات شما را نیز به یاد خواهند آورد.

البته همانطور که گفته شد این امر خیلی مهم است که شرکت طراحی لوگو یک شرکت قوی باشد تا بتواند با تناسب به اهداف شرکت شما یک لوگوی عالی را طراحی نماید. قوانین طلایی طراحی لوگو در کرج و دیگری فاکتورهای موثر برای انتخاب یک طراحی لوگو در کرج و محل کسب و کار را بررسی می کنیم.

یکی از اساسی ترین گام ها قبل از شروع هر کسب و کاری طراحی لوگو می باشد. این موضوع تا آنجا اهمیت دارد که یک تصمیم قوی برای طراحی لوگو می تواند در موفقیت شما در آن کسب و کار نقش تعیین کننده ای را ایفا کند.
طراحی لوگو می تواند ارتباط بین شما و مشتریانتان را مانند یک زنجیر محکم نماید. لوگری شما می تواند در کاتالوگ ، تیزر تبلیغاتی ، عکس صنعتی یا هر جای کسب و کار شما استفاده شود.

طراحی لوگو به شکلی است که یک بیننده و یا یک مشتری شما وقتی با آن روبرو می شود می بایست به نحوی در ذهن او نسوخ نماید که درمکان ها ی مختلف بتواند بین رقبا ی شما بدون مکث شما را انتخاب کند. البته همخوانی یک طرح لوگو با تخصص و پیشه ی شما این کار را راحت تر می کند.

اهمیت طراحی لوگو

لوگو در واقع یک اثر هنری ماندگار است که می بایست یک شناسنامه داشته باشد. در استان البرز و شهر کرج توجه به این موضوع از تابلو های فروشگاهها یا تبلیغات صاحبان و مدیران کسب و کار دیده می شود. رقابت در کرج برای داشتن یک لوگوی زیبا وارد دوره ی جدیدی شده است.
برای طراحی لوگو در کرج باید به فاکتور های مختلفی اهمیت داد. اهمیت طراحی لوگو در کرج تا اینجاست که به علت همجواری با پاییتخت برخی از مشتریان شما می توانند به راحتی شما و رقبایتان را در کرج کنار گذاشته و یک مجموعه تهرانی را انتخاب نمایند.

ساخت بهترین لوگو

برای انتخاب یا طراحی یک لوگو به موارد زیر حتما دقت کنید:
۱- قبل از مشورت با طراح یا شرکت خود کمی تحقیق کنید
۲- برای انتخاب مجموعه ای که طراحی لوگو در کرج را انجام می دهد کمی تحقیق و بررسی کنید
۳- چند نمونه سبک طراحی شده مشابه سلیقه ی خود به طراح ارائه دهید
۴- به خوانایی و رسایی لوگو دقت کنید
۵- همکاران و رقبای خود در کرج را بررسی و لوگوی آنها خوب نگاه کنید

 

ادامه مطلب

طراحی لوگو

طراحي لوگو در كرج با ما به شما بهترين راه حل هاي طراحي را ارائه مي دهد و به برند شما كمك مي كند كه به بهترين شكل خود را از لحاظ بصري ارائه دهد. مهم نيست كه صنعت و كسب و كار شما چيست، خدمات ما در طراحي لوگو در كرج خدمات تخصصي و اختصاصي ويژه اي براي شما است و باعث خواهد شد كه مخاطبان شما يك ديد كلي را از برند شما پيدا كنند. تيم طراحي لوگو ديزاينستان در محيطي كار مي كند كه در آن خلاقيت و رضايت مندي مشتريان بيش از هر چيزي حائز اهميت است.

لوگو چيست؟

لوگو يك علامت، نماد، علامت تجاري يا نشان است كه هويت يا مالكيت يك محصول، شركت، كمپين يا مفهوم را به عنوان يك عامل قابل يادآوري و اولين چيزي كه در ذهن مخاطبان مي نشيند. در حقيقت لوگو چيزيست كه برند شما را از رقباي شما متمايز مي‌كند. بنابراين اينكه تصوير شما بي‌همتا باشد و متفاوت از بقيه تصاوير موجود، بسيار مهم بوده و نكته ايست كه تمام شركتها و كمپاني‌ها درگير آن هستند.

لوگو را مي توان در بسياري از اشكال، اندازه و زمينه هاي مختلف استفاده كرد. به عنوان مثال، آرم يك هتل را مي توان بر روي كارت ويزيت يا منو چاپ كرد، بر روي يك دستمال يا لباس هاي كاركنان آن هتل و يا به عنوان علامت بزرگ نئون بر روي تابلوي ورودي آن هتل برجسته كرد.

ادامه مطلب

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عكاسي صنعتي چيست و چرا مهم است؟

عكاسي صنعتي در كرج با عكاسي ديجيتال و خدمات تصويري براي مشتريان صنعتي و تجاري و خدمات ديگر را با ما تجربه كنيد. عكاسي صنعتي يك زمينه تخصصي عكاسي است كه امكان برقراري ارتباط با مشتريان و ديگر شركت ها را فراهم مي كند و روند صنعتي، ماشين آلات و تكنيك هاي آنها را نشان مي دهد. عكس هاي اين حوزه از عكاسي نه تنها بايد با درخشان و با برجستگي هاي متوالي براق باشند، بلكه بايد به طور مؤثر در كمتر از يك ثانيه با مخاطب خود ارتباط برقرار كند. به همين دليل است كه اين نوع عكس ها نياز به يك عكاس ماهر دارند كه سال ها تجربه عكس برداري از ماشين آلات صنعتي، مكان ها و فرآيندهاي توليد را داشته باشند.

يكي از دلايل اينكه شركت ها يك عكاس صنعتي را استخدام مي كنند نياز به يك وب سايت خوب است كه به طور موثر محصولات و خدمات خود را نشان مي دهد. ما با عكاسي صنعتي در كرج مي توانيم بر روي هركدام از بروشورها و پوسترها چاپ كنيم، اما حضور آنلاين قوي براي كسب و كارها در جامعه اجتماعي ما ضروري است. عكاسان صنعتي مسئوليت داشتن يك وب سايت شركتي را با گرفتن عكس هاي حرفه اي از محصولات، ماشين آلات و يا تجهيزات كه مي تواند كمك به كسب و كاركند را مي پذيرند و كمك بسيار زيادي به موفقيت آن وب سايت مي كنند.

ادامه مطلب

طراحی و بهینه سازی وب سایت

طراحي سايت در كرج

اين كه آيا شما يك مدير شركت تبليغاتي، يك مدير رستوران، يك پزشك يا هر گونه كسب و كار كه نياز به حضور آنلاين را داريد، يك پيشنهاد كاملا سفارشي براي نيازهاي شما ايجاد مي كنيم. ما علاقه مند به شناختن شما و كسب و كار شما هستيم تا بتوانيم بهترين راه حل را ارائه دهيم. هر راه حل يكسان نيست و هر مشتري نيازهاي يكساني را ندارد.

طراحی سایت آموزشی

چرا آموزشگاه ها حتما نياز به وب سايت دارند؟وب سايت آموزشگاه قطعا بهترين جايي است كه مي تواند به معرفي فعاليت ها و سوابق و مزاياي آموزشگاه نسبت به آموزشگاه هاي رقيبان بپردازد. امروزه اكثر مردم بويژه دانشجويان و دانش آموزان براي تحقيق و كسب اطلاعات و تصميم گيري در انتخاب يك آموزشگاه معتبراز جستجو در اينترنت و نگاه كردن به وب سايت آت آموزشگاه استفاده مي كنند.
بنابراين در نزد دانشجويان و دانش آموزان اولين چيزي كه نقش بسزايي در جذب به آن آموزشگاه ايفا مي كند وب سايت آن آموزشگاه مي باشد، مخصوصا اينكه آن وبسايت به خوبي طراحي شده باشد و بخصوص در نتايج جستجوي گوگل توانسته باشد كه جايگاه خوبي را كسب كرده باشد.
بهترين را براي اينكه افراد بتوانند براي آموزش رشته و مطالب مورد نظر خود فاصله هاي جغرافيايي را حذف كنند يا اينكه در هر مكان دلخواه و در هر زماني بخواهند به محتواي آموزشي مورد نظر خود دسترسي داشته باشند يا اينكه به دليل مشغله كاري يا به هر دليلي ديگري نمي توانند در كلاس حضور پيدا كنند، بهترين و تكميل ترين راه طراحي سايت آموزشي براي اين افراد است.

 

 

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد